Novela zákona o DPH, účinná od počátku roku, přinesla změny, které významně ovlivňují vedení účetnictví. Kromě nového institutu ručení za nezaplacenou daň, které zvedá ze židle živnostníky i zástupce velkých společností s širokou základnou odběratelů, dodavatelů a spolupracujících subjektů, zaktualizovala podobu výkazů a formulářů.
Air Telecom, provozovatel mobilní sítě U:fon a nyní poskytovatel GSM služeb, nabízí nově svým zákazníkům hlasové tarify v síti GSM. Mezi novými tarify je i neomezené volání za 640 Kč měsíčně.
Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), přední výrobce a distributor elektrotechnického zařízení, rozšířila v těchto dnech své webové stránky o novou microsite. Ta obsahuje nabídku servisních služeb v oblasti poradenství, plánování a realizace projektů. Konkrétně se jedná o analýzy rizik proti úrazu elektrickým proudem (Arc Flash Analysis) nebo o prediktivní diagnostiku. Tři oblasti servisních služeb jsou zaměřené pokaždé na rozdílnou problematiku rozvodu elektrické energie a přehledně zpravovány na jednom místě. Zřízením microsite Eaton vychází vstříc všem profesionálům v oblasti průmyslu, stavebnictví a rozvodu energií, kteří požadují kvalitní a dobře dostupné služby.
McDonald´s Česká a Slovenská republika rozjíždí unikátní projekt NA ROVINU. Nechal se inspirovat velice úspěšnou kampaní o kvalitě u McDonald´s, kterou jako první na světě uskutečnil McDonald´s Kanada. V Evropě je tedy McDonald´s ČR/SR první, který bude nepřetržitě odpovídat na dotazy na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz/a http://narovinu.mcdonalds.sk. Zde se můžete prostřednictvím svého účtu na sociálních sítích zeptat na vše, co jste kdy chtěli vědět o složení, výrobě a zpracování jídla a nápojů v McDonald´s (…a báli jste se zeptat).Tímto způsobem pokračuje McDonald´s ČR/SR v politice informační otevřenosti a staví se proti některým mýtům a nedorozuměním, které se občas vyskytují v souvislosti s kvalitou produktů McDonald´s. Je možné získat odpovědi na všechny otázky týkající se surovin, jejich dodavatelů, procesů a postupů, které se v McDonald´s dodržují, na politiky a standardy a na souvislosti v oblasti sociální zodpovědnosti a udržitelného rozvoje.Z čeho se vyrábí McNuggets? Jaké maso se používá v burgerech a odkud pochází? Co se stane s použitým olejem z fritéz? Na tyto i mnohé další otázky otevřeně odpovídá McDonald´s na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz a http://narovinu.mcdonalds.sk. Stačí se zeptat prostřednictvím svého profilu na Facebooku, Twitteru či Google+. Kampaň NA ROVINU navazuje na dosavadní aktivity McDonald´s, v rámci kterých spotřebitele informuje o kvalitě svých produktů. Jsou jimi například informace o původu surovin a nutričních hodnotách jednotlivých pokrmů.„Není v tom žádná věda ani tajemství - hranolky jsou z brambor, hovězí burgery ze 100 % hovězího masa a zmrzlina z kravského mléka. Skutečně není co skrývat, a proto dáváme spotřebitelům možnost se co nejjednodušší cestou zeptat na vše, co je zajímá,“ řekla Drahomíra Jiráková, ředitelka komunikace McDonald´s ČR/SR.Cílem kampaně NA ROVINU je otevřeně diskutovat na téma kvality pokrmů v restauracích McDonald´s a vyvrátit existující mýty a často velmi běžná nedorozumění či nepravdy.„Již dlouhou dobu poskytujeme údaje o nutričních hodnotách a složení všech našich produktů, které prodáváme. Stále ale existuje mnoho zcela neopodstatněných mýtů, jimž se snažíme postavit a uvést je na pravou míru. Zájemci se mohou na stránkách projektu NA ROVINU ptát na cokoliv, co je zajímá od složení jednotlivých pokrmů, přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje“ dodává Vít Grec, manažer řízení jakosti a bezpečnosti potravin společnosti McDonald´s ČR/SR.Poskytování relevantních výživových údajů a informací o složení jednotlivých pokrmů je dlouhodobou aktivitou McDonald´s. Zákazníci mají nyní řadu možností, jak získat pro ně důležité informace o jídlech McDonald´s např. na webu www.mcdonalds.cz, na speciálním webu www.mcdonaldsmenu.info, na prostírkách ve všech restauracích a na obalech vybraných produktů. Nově se k těmto informačním nástrojům přidává i kampaň NA ROVINU, která otevírá prostor pro otázky a iniciativu samotných zákazníků.Česká republika a Slovensko jsou druhým trhem, na kterém společnost McDonald´s tuto kampaň na podporu kvality spustila. V loňském roce velmi úspěšně odstartovala v Kanadě a je plánována i v dalších státech, ve kterých McDonald´s působí.(tz)
Mio Technology, světový výrobce mobilních navigačních zařízení, představuje novou řadu cyklo navigací Mio Cyclo s modely Mio Cyclo 300 a Mio Cyclo 305. Tyto modely s barevným displejem a plnohodnotnými mapami nabízí navigační zařízení pro rekreační i závodní cyklisty, kteří se chtějí orientovat v terénu a volit trasy dle aktuální nálady nebo potřeby tréninku.
Díky službě, kterou nově nabízí stránka Informaceprovsechny.cz, nyní můžete bez zbytečného papírování získat od úřadů rychle a snadno potřebné informace! Stačí prostřednictvím jednoduchého online formuláře zadat dotaz a odpověď se od tázaného subjektu zobrazí přímo na stránkách vám i všem uživatelům. Úřady tak mohou samy dokázat, že pracují tak, jak by měly a dotazy občanů včas vyřizují.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...