Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a vedoucí dodavatel na českém trhu v posledních 2 letech*, uvádí produktovou řadu Aastra 400. Jedná se o řadu komunikačních serverů vyvinutých za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, zajištění úspor nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Vedle toho produkty řady Aastra 400 podporují prostředí Aastra BluStar Ecosystem, které ulehčuje přístup k videokonferenční komunikaci a spolupráci malým a středně velkým (SMB) společnostem.
Novela zákona o DPH, účinná od počátku roku, přinesla změny, které významně ovlivňují vedení účetnictví. Kromě nového institutu ručení za nezaplacenou daň, které zvedá ze židle živnostníky i zástupce velkých společností s širokou základnou odběratelů, dodavatelů a spolupracujících subjektů, zaktualizovala podobu výkazů a formulářů.
Air Telecom, provozovatel mobilní sítě U:fon a nyní poskytovatel GSM služeb, nabízí nově svým zákazníkům hlasové tarify v síti GSM. Mezi novými tarify je i neomezené volání za 640 Kč měsíčně.
Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), přední výrobce a distributor elektrotechnického zařízení, rozšířila v těchto dnech své webové stránky o novou microsite. Ta obsahuje nabídku servisních služeb v oblasti poradenství, plánování a realizace projektů. Konkrétně se jedná o analýzy rizik proti úrazu elektrickým proudem (Arc Flash Analysis) nebo o prediktivní diagnostiku. Tři oblasti servisních služeb jsou zaměřené pokaždé na rozdílnou problematiku rozvodu elektrické energie a přehledně zpravovány na jednom místě. Zřízením microsite Eaton vychází vstříc všem profesionálům v oblasti průmyslu, stavebnictví a rozvodu energií, kteří požadují kvalitní a dobře dostupné služby.
McDonald´s Česká a Slovenská republika rozjíždí unikátní projekt NA ROVINU. Nechal se inspirovat velice úspěšnou kampaní o kvalitě u McDonald´s, kterou jako první na světě uskutečnil McDonald´s Kanada. V Evropě je tedy McDonald´s ČR/SR první, který bude nepřetržitě odpovídat na dotazy na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz/a http://narovinu.mcdonalds.sk. Zde se můžete prostřednictvím svého účtu na sociálních sítích zeptat na vše, co jste kdy chtěli vědět o složení, výrobě a zpracování jídla a nápojů v McDonald´s (…a báli jste se zeptat).Tímto způsobem pokračuje McDonald´s ČR/SR v politice informační otevřenosti a staví se proti některým mýtům a nedorozuměním, které se občas vyskytují v souvislosti s kvalitou produktů McDonald´s. Je možné získat odpovědi na všechny otázky týkající se surovin, jejich dodavatelů, procesů a postupů, které se v McDonald´s dodržují, na politiky a standardy a na souvislosti v oblasti sociální zodpovědnosti a udržitelného rozvoje.Z čeho se vyrábí McNuggets? Jaké maso se používá v burgerech a odkud pochází? Co se stane s použitým olejem z fritéz? Na tyto i mnohé další otázky otevřeně odpovídá McDonald´s na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz a http://narovinu.mcdonalds.sk. Stačí se zeptat prostřednictvím svého profilu na Facebooku, Twitteru či Google+. Kampaň NA ROVINU navazuje na dosavadní aktivity McDonald´s, v rámci kterých spotřebitele informuje o kvalitě svých produktů. Jsou jimi například informace o původu surovin a nutričních hodnotách jednotlivých pokrmů.„Není v tom žádná věda ani tajemství - hranolky jsou z brambor, hovězí burgery ze 100 % hovězího masa a zmrzlina z kravského mléka. Skutečně není co skrývat, a proto dáváme spotřebitelům možnost se co nejjednodušší cestou zeptat na vše, co je zajímá,“ řekla Drahomíra Jiráková, ředitelka komunikace McDonald´s ČR/SR.Cílem kampaně NA ROVINU je otevřeně diskutovat na téma kvality pokrmů v restauracích McDonald´s a vyvrátit existující mýty a často velmi běžná nedorozumění či nepravdy.„Již dlouhou dobu poskytujeme údaje o nutričních hodnotách a složení všech našich produktů, které prodáváme. Stále ale existuje mnoho zcela neopodstatněných mýtů, jimž se snažíme postavit a uvést je na pravou míru. Zájemci se mohou na stránkách projektu NA ROVINU ptát na cokoliv, co je zajímá od složení jednotlivých pokrmů, přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje“ dodává Vít Grec, manažer řízení jakosti a bezpečnosti potravin společnosti McDonald´s ČR/SR.Poskytování relevantních výživových údajů a informací o složení jednotlivých pokrmů je dlouhodobou aktivitou McDonald´s. Zákazníci mají nyní řadu možností, jak získat pro ně důležité informace o jídlech McDonald´s např. na webu www.mcdonalds.cz, na speciálním webu www.mcdonaldsmenu.info, na prostírkách ve všech restauracích a na obalech vybraných produktů. Nově se k těmto informačním nástrojům přidává i kampaň NA ROVINU, která otevírá prostor pro otázky a iniciativu samotných zákazníků.Česká republika a Slovensko jsou druhým trhem, na kterém společnost McDonald´s tuto kampaň na podporu kvality spustila. V loňském roce velmi úspěšně odstartovala v Kanadě a je plánována i v dalších státech, ve kterých McDonald´s působí.(tz)
Mio Technology, světový výrobce mobilních navigačních zařízení, představuje novou řadu cyklo navigací Mio Cyclo s modely Mio Cyclo 300 a Mio Cyclo 305. Tyto modely s barevným displejem a plnohodnotnými mapami nabízí navigační zařízení pro rekreační i závodní cyklisty, kteří se chtějí orientovat v terénu a volit trasy dle aktuální nálady nebo potřeby tréninku.
Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...