INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hodnotitelská komise udělila dvěma zástupcům českých výrobních družstev ocenění v soutěži Marketér roku 2015. Malého delfína obdržel Vít Panocha, obchodní ředitel družstva VŘÍDLO Karlovy Vary, diplomem za nominaci byl oceněn Ing. Martin Špryňar, generální ředitel a člen představenstva družstva DRUPOL Praha. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Marketér roku 2015 se uskutečnilo ve čtvrtek 19. května v Divadelním sále Klubu Lávka v Praze.

Vyhlašovatelem soutěže Marketér roku je Česká marketingová společnost, která již od roku 2005 oceňuje významné osobnosti z oblasti marketingu, které působí v hospodářství, poradenských a výzkumných marketingových organizacích nebo školství. Záštitu nad soutěží Marketér roku převzal i v letošním roce jeden z nejznámějších světových marketéru a vysokoškolský pedagog prof. Philip Kotler.

Malým delfínem byl v letošním roce oceněn Vít Panocha, obchodní ředitel VŘÍDLA Karlovy Vary, za vytvoření komplexní marketingové koncepce družstva. VŘÍDLO je tradičním výrobcem širokého sortimentu kosmetických přípravků, které vyrábí s využitím původních receptur karlovarských lékárníků 19. a 20. století za použití moderních a špičkových výrobních technologií. Marketingová strategie VŘÍDLA je orientována na koncového zákazníka a je úspěšná na domácím trhu i v zahraničí. Dokladem širokého povědomí o značce je třetí místo, jehož dosáhlo logo VŘÍDLA v celostátní anketě Logo VD & Značka výrobku, uspořádané v roce 2015 Svazem českých a moravských výrobních družstev.

Diplom za nominaci produktové inovace udělila Hodnotitelská komise soutěže Ing. Martinu Špryňarovi, generálnímu řediteli družstva DRUPOL Praha. DRUPOL je českou firmou s tradicí od roku 1935, v současné době má přibližně 100 zaměstnanců a předmětem podnikání je především prodej a servis osobních automobilů, zahradní techniky a sériová kovovýroba. Hodnotitelská komise ocenila jako úspěšnou produktovou inovaci návrat ikonické stolní lampy č. 21616 v bruselském stylu, jejíž inovovanou řadu pod názvem TALAMPA uvedl DRUPOL na trh při příležitosti 80. výročí založení družstva. DRUPOL pod vedením Ing. Špryňara realizoval na podporu TALAMPY řadu marketingových aktivit s cílem zaujmout co nejširší okruh zákazníků primárně na českém trhu.

SČMVD patří mezi největší a nejvýznamnější svazy zaměstnavatelů v České republice. Je představitelem silné skupiny výrobních družstev, zastupuje jejich zájmy na úrovni vlády a Parlamentu ČR, podporuje členská družstva širokou škálou odborných činností a služeb ve stěžejních oblastech podnikání a vytváří a prosazuje podmínky pro jejich rozvoj. Členskou základnu svazu tvoří přes 200 výrobních družstev z celé České republiky, jejichž činnost zahrnuje obory ve stavebnictví, strojírenství, automobilovém průmyslu, chemickém a kosmetickém průmyslu, výrobu automatizovaných pracovišť, nábytku, skla, plastů, obalů, oděvů, šperků a hraček, ale také potravin a poskytování služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3