INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hodnotitelská komise udělila dvěma zástupcům českých výrobních družstev ocenění v soutěži Marketér roku 2015. Malého delfína obdržel Vít Panocha, obchodní ředitel družstva VŘÍDLO Karlovy Vary, diplomem za nominaci byl oceněn Ing. Martin Špryňar, generální ředitel a člen představenstva družstva DRUPOL Praha. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Marketér roku 2015 se uskutečnilo ve čtvrtek 19. května v Divadelním sále Klubu Lávka v Praze.

Vyhlašovatelem soutěže Marketér roku je Česká marketingová společnost, která již od roku 2005 oceňuje významné osobnosti z oblasti marketingu, které působí v hospodářství, poradenských a výzkumných marketingových organizacích nebo školství. Záštitu nad soutěží Marketér roku převzal i v letošním roce jeden z nejznámějších světových marketéru a vysokoškolský pedagog prof. Philip Kotler.

Malým delfínem byl v letošním roce oceněn Vít Panocha, obchodní ředitel VŘÍDLA Karlovy Vary, za vytvoření komplexní marketingové koncepce družstva. VŘÍDLO je tradičním výrobcem širokého sortimentu kosmetických přípravků, které vyrábí s využitím původních receptur karlovarských lékárníků 19. a 20. století za použití moderních a špičkových výrobních technologií. Marketingová strategie VŘÍDLA je orientována na koncového zákazníka a je úspěšná na domácím trhu i v zahraničí. Dokladem širokého povědomí o značce je třetí místo, jehož dosáhlo logo VŘÍDLA v celostátní anketě Logo VD & Značka výrobku, uspořádané v roce 2015 Svazem českých a moravských výrobních družstev.

Diplom za nominaci produktové inovace udělila Hodnotitelská komise soutěže Ing. Martinu Špryňarovi, generálnímu řediteli družstva DRUPOL Praha. DRUPOL je českou firmou s tradicí od roku 1935, v současné době má přibližně 100 zaměstnanců a předmětem podnikání je především prodej a servis osobních automobilů, zahradní techniky a sériová kovovýroba. Hodnotitelská komise ocenila jako úspěšnou produktovou inovaci návrat ikonické stolní lampy č. 21616 v bruselském stylu, jejíž inovovanou řadu pod názvem TALAMPA uvedl DRUPOL na trh při příležitosti 80. výročí založení družstva. DRUPOL pod vedením Ing. Špryňara realizoval na podporu TALAMPY řadu marketingových aktivit s cílem zaujmout co nejširší okruh zákazníků primárně na českém trhu.

SČMVD patří mezi největší a nejvýznamnější svazy zaměstnavatelů v České republice. Je představitelem silné skupiny výrobních družstev, zastupuje jejich zájmy na úrovni vlády a Parlamentu ČR, podporuje členská družstva širokou škálou odborných činností a služeb ve stěžejních oblastech podnikání a vytváří a prosazuje podmínky pro jejich rozvoj. Členskou základnu svazu tvoří přes 200 výrobních družstev z celé České republiky, jejichž činnost zahrnuje obory ve stavebnictví, strojírenství, automobilovém průmyslu, chemickém a kosmetickém průmyslu, výrobu automatizovaných pracovišť, nábytku, skla, plastů, obalů, oděvů, šperků a hraček, ale také potravin a poskytování služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3