INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hodnotitelská komise udělila dvěma zástupcům českých výrobních družstev ocenění v soutěži Marketér roku 2015. Malého delfína obdržel Vít Panocha, obchodní ředitel družstva VŘÍDLO Karlovy Vary, diplomem za nominaci byl oceněn Ing. Martin Špryňar, generální ředitel a člen představenstva družstva DRUPOL Praha. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Marketér roku 2015 se uskutečnilo ve čtvrtek 19. května v Divadelním sále Klubu Lávka v Praze.

Vyhlašovatelem soutěže Marketér roku je Česká marketingová společnost, která již od roku 2005 oceňuje významné osobnosti z oblasti marketingu, které působí v hospodářství, poradenských a výzkumných marketingových organizacích nebo školství. Záštitu nad soutěží Marketér roku převzal i v letošním roce jeden z nejznámějších světových marketéru a vysokoškolský pedagog prof. Philip Kotler.

Malým delfínem byl v letošním roce oceněn Vít Panocha, obchodní ředitel VŘÍDLA Karlovy Vary, za vytvoření komplexní marketingové koncepce družstva. VŘÍDLO je tradičním výrobcem širokého sortimentu kosmetických přípravků, které vyrábí s využitím původních receptur karlovarských lékárníků 19. a 20. století za použití moderních a špičkových výrobních technologií. Marketingová strategie VŘÍDLA je orientována na koncového zákazníka a je úspěšná na domácím trhu i v zahraničí. Dokladem širokého povědomí o značce je třetí místo, jehož dosáhlo logo VŘÍDLA v celostátní anketě Logo VD & Značka výrobku, uspořádané v roce 2015 Svazem českých a moravských výrobních družstev.

Diplom za nominaci produktové inovace udělila Hodnotitelská komise soutěže Ing. Martinu Špryňarovi, generálnímu řediteli družstva DRUPOL Praha. DRUPOL je českou firmou s tradicí od roku 1935, v současné době má přibližně 100 zaměstnanců a předmětem podnikání je především prodej a servis osobních automobilů, zahradní techniky a sériová kovovýroba. Hodnotitelská komise ocenila jako úspěšnou produktovou inovaci návrat ikonické stolní lampy č. 21616 v bruselském stylu, jejíž inovovanou řadu pod názvem TALAMPA uvedl DRUPOL na trh při příležitosti 80. výročí založení družstva. DRUPOL pod vedením Ing. Špryňara realizoval na podporu TALAMPY řadu marketingových aktivit s cílem zaujmout co nejširší okruh zákazníků primárně na českém trhu.

SČMVD patří mezi největší a nejvýznamnější svazy zaměstnavatelů v České republice. Je představitelem silné skupiny výrobních družstev, zastupuje jejich zájmy na úrovni vlády a Parlamentu ČR, podporuje členská družstva širokou škálou odborných činností a služeb ve stěžejních oblastech podnikání a vytváří a prosazuje podmínky pro jejich rozvoj. Členskou základnu svazu tvoří přes 200 výrobních družstev z celé České republiky, jejichž činnost zahrnuje obory ve stavebnictví, strojírenství, automobilovém průmyslu, chemickém a kosmetickém průmyslu, výrobu automatizovaných pracovišť, nábytku, skla, plastů, obalů, oděvů, šperků a hraček, ale také potravin a poskytování služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3