INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR zahájil spolupráci s Janem Mühlfeitem v oblasti strategie rozvoje lidského potenciálu a komunikace mezi členy SOCR ČR. První pracovní snídaně proběhla 17. srpna 2016 za účasti všech významných zaměstnavatelů z oblasti obchodu -  členů SOCR ČR.

Svaz obchodu a cestovního ruchu (SOCR ČR) reprezentuje přímo i prostřednictvím svých kolektivních členů více než 2500 individuálních zaměstnavatelů, kteří zaměstnávají až 400 tisíc lidí pracujících v sektoru obchodu a cestovního ruchu. Sektor služeb přitom vytváří z ekonomického hlediska největší přidanou hodnotu a jeho kvalita se výrazně podílí na tvorbě HDP a zvyšování efektivity práce. Kvalita služeb závisí především na kvalifikovaném personálu a na dlouhodobém rozvoji jeho potenciálu. Proto je také nutné zvýšit prestiž jednotlivých profesí a zdůraznit význam celého sektoru. Právě s tím by měl členům SOCR ČR pomoci Jan Mühlfeit.

 

„Chceme, aby se do budoucna posílil terciální sektor a zvýšil se také důraz na vzdělávání v tomto oboru. Doufáme, že ve spolupráci s uznávaným českým manažerem Janem Mühlfeitem toho dosáhneme,“ řekla prezidentka SOCR ČR Marta Nováková.

 

„Svaz obchodu a cestovního ruchu přispívá k tomu, aby Česká republika byla konkurenceschopná a silná v rámci globální ekonomiky. K dosažení tohoto cíle potřebujeme vzdělanou a flexibilní pracovní sílu. Proto je nutné se zaměřit na celoživotní vzdělávání zaměstnanců, aby se byli schopni dlouhodobě uplatnit na trhu práce, rekvalifikovat se a pracovat na jiných pozicích v souladu s tím, jak se mění ekonomické prostředí. Jenom to nám zajistí prosperitu,“ domnívá se Jan Mühlfeit.

 

Jan Mühlfeit bude vést pravidelné pracovní snídaně pro členy SOCR ČR, které napomohou vést společný dialog, ale především si z nich účastníci budou odnášet konkrétní výstupy. Ty pak budou moci využít při tvorbě strategie rozvoje lidských zdrojů a komunikace v rámci svých vlastních podniků.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3