Podpora českého zemědělství se zvýší o 2,1 miliardy korun. Uvedl to v uplynulé pondělí na Žofínském fóru věnovaném současnosti a budoucnosti zemědělství a potravinářství ministr zemědělství Petr Bendl.
Pro mnoho podniků v České republice je den ode dne složitější najít kvalifikované zaměstnance. Na trhu práce především v technických oborech je stále větší nedostatek odborných pracovních sil. Absolventi většinou nedisponují potřebnými praktickými zkušenostmi, protože odborné vzdělávání probíhá zpravidla ve školních dílnách a jen zřídka v samotných firmách. Proto adresuje Česko-německá obchodní a průmyslová komora (ČNOPK) společně se svými členy a dalšími významnými česko-německými podniky otevřený dopis vládě České republiky.
Hlavní cenu v rámci desátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL* komunikace Český direkt & Promo si odnesla kampaň Do it yourself pro společnost Ford, kterou zpracovaly agentury Wunderman, Ogilvy&Mather a Mindshare. Agentura Ogilvy, která se na vítězné kampani také podílela, navíc získala ocenění Agentura roku. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 29 cen v osmi kategoriích.
Nejvíce PPP projektů větších než 10 milionů euro bylo realizováno v oblasti veřejných služeb (23 %), vzdělání (23 %), veřejného pořádku a bezpečnosti (12 %) a v oblasti dopravy (12 %). Mezi další oblasti využívající spolupráci veřejného a soukromého sektoru patřilo životní prostředí (7 %), zdravotní péče (5 %) a energetika (2 %). Nejvíce PPP projektů bylo spuštěno ve Velké Británii, nejvíce finančních prostředků bylo investováno do projektů ve Francii. Vyplývá to z informací European PPP Expertise Centre (EPEC) společné iniciativy Evropské investiční banky, Evropské komise a členských států EU.
Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých ČR (dále jen „SONS"), zastoupená prezidentem organizace Josefem Stiborským a Sdružení českých spotřebitelů, o.s. (dále jen „SČS), zastoupené předsedou Ing. Liborem Dupalem přijaly společné Memorandum o spolupráci.
V soutěži EXPORTNÍ CENA DHL UNICREDIT, založené společností DHL Express, jsou již patnáctým rokem udělována prestižní ocenění malým a středně velkým firmám v České republice, čímž se poukazuje na jejich významný přínos pro českou ekonomiku. U jejího zrodu stála take vládní agentura CzechTrade, která soutěži po celou dobu poskytuje svou záštitu. Odborným garantem soutěže je společnost Coface Czech. Ta hodnotí a zároveň autorizuje ekonomické výsledky finalistů soutěže a firmám, u kterých je předpoklad meziročního nárůstu obratu exportu, dává možnost se do projektu přihlásit.
Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...