Hlavní cenu v rámci desátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL* komunikace Český direkt & Promo si odnesla kampaň Do it yourself pro společnost Ford, kterou zpracovaly agentury Wunderman, Ogilvy&Mather a Mindshare. Agentura Ogilvy, která se na vítězné kampani také podílela, navíc získala ocenění Agentura roku. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 29 cen v osmi kategoriích.
Nejvíce PPP projektů větších než 10 milionů euro bylo realizováno v oblasti veřejných služeb (23 %), vzdělání (23 %), veřejného pořádku a bezpečnosti (12 %) a v oblasti dopravy (12 %). Mezi další oblasti využívající spolupráci veřejného a soukromého sektoru patřilo životní prostředí (7 %), zdravotní péče (5 %) a energetika (2 %). Nejvíce PPP projektů bylo spuštěno ve Velké Británii, nejvíce finančních prostředků bylo investováno do projektů ve Francii. Vyplývá to z informací European PPP Expertise Centre (EPEC) společné iniciativy Evropské investiční banky, Evropské komise a členských států EU.
Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých ČR (dále jen „SONS"), zastoupená prezidentem organizace Josefem Stiborským a Sdružení českých spotřebitelů, o.s. (dále jen „SČS), zastoupené předsedou Ing. Liborem Dupalem přijaly společné Memorandum o spolupráci.
V soutěži EXPORTNÍ CENA DHL UNICREDIT, založené společností DHL Express, jsou již patnáctým rokem udělována prestižní ocenění malým a středně velkým firmám v České republice, čímž se poukazuje na jejich významný přínos pro českou ekonomiku. U jejího zrodu stála take vládní agentura CzechTrade, která soutěži po celou dobu poskytuje svou záštitu. Odborným garantem soutěže je společnost Coface Czech. Ta hodnotí a zároveň autorizuje ekonomické výsledky finalistů soutěže a firmám, u kterých je předpoklad meziročního nárůstu obratu exportu, dává možnost se do projektu přihlásit.
Vážení vietnamští přátelé! Velmi naléhavě vás vyzývám k maximálnímu zesílení boje s vietnamskou narkomafií u nás, na základě níže uvedených faktů.
Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna pořádají seminář k dopadům nového zákona o reklamě na inzerenty zejména ve farmaceutickém průmyslu a na poskytovatele lékařské péče.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...