Firmy daly vládě za realizaci podpůrných programů horší trojku. Ukázal to nejnovější průzkum Česko-německé obchodní a průmyslové komory (ČNOPK). Podpora podle nich nepřichází dostatečně rychle a často dokonce vůbec.
Společné úsilí Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) spolu s Komorou daňových poradců ĆR (KDP ČR), Hospodářské komory a dalších podnikatelských svazů se vyplatilo.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se o víkendu účastnila jednání úzké poradní skupiny Ministerstva financí k připravovanému protikrizovému balíčku. Některá opatření jsou přínosná, u jiných je třeba větší odvahy.
Servis v hodnotě více než 12,5 milionů korun poskytla agentura CzechTrade tuzemským firmám během pandemie koronaviru. Bezplatných cca 750 individuálních exportních služeb využilo na 350 malých a středních podniků.
Na návrh Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) schválila vláda rozšíření definice rodinného podnikání, kterou přesně před rokem, dne 13. května 2019, schválila svým usnesením jako podporu první svého druhu směřovanou k tomuto segmentu.
K uvolňování opatření nouzového stavu vydala 11. května 2020 Konfederace zaměstnavatelských a podnikatelských svazů tyto požadavky:
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...