Veronika do Vodafonu přichází ze společnosti Xerox, kde působila šest let jako generální ředitelka pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Ve Vodafonu nahradila Annu Hoerovou a bude zodpovědná za péči a prodej.
„Ve firmě, pro kterou pracuji, jsou pro mě důležité zejména dvě věci: lidé a kultura. Mám ráda diverzitní týmy, proaktivní přístup, lidi, které jejich práce baví, a zároveň inspirativní a kreativní prostředí. Vodafone je společnost, která tohle všechno nabízí, a to nejen svým zaměstnancům. Líbí se mi transparentní a zároveň lidský přístup k zákazníkům, otevřená komunikace a touha být stále na špici. Díky snaze nabídnout zákazníkům nejnovější technologie, které usnadňují život, patří právem Vodafone mezi technologické lídry. Je mi ctí, že mohu pro takovou společnost pracovat,“ říká nová viceprezidentka.
Veronika začínala svou kariéru jako obchodní zástupce v Eurotelu. Postupně se vypracovala až na národní manažerku obchodního oddělení. Získané zkušenosti z obchodu a marketingu zúročila v každé ze svých následujících pozic. Ať už jako generální ředitelka IT společnosti SGS, která se zaměřovala na telemetrii a monitorovací systémy, nebo ve společnosti Telefónica 02 Czech Republic, kde měla z pozice obchodní ředitelky na starost segment malých a středních firem. Její zkušenosti z přední linie, kontakt s realitou, na kterém si zakládá, stejně jako široký záběr znalostí v oblasti telekomunikací a IT, byly její obrovskou výhodou také v roli generální ředitelky Xeroxu. Tam měla v letech 2014 až 2020 na starosti tři trhy: Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Od září 2020 je novou členkou vedení společnosti Vodafone Czech Republic a je zodpovědná za péči a prodej firmy. Povede tým téměř 1000 lidí, kteří se starají o zákazníky v prodejnách, v zákaznických centrech a v oddělení podpory prodeje a péče. Na starosti má i nepřímé prodejní kanály a partnerské sítě.
Veronika se několik let aktivně věnuje mentoringu, podporuje řadu charitativních projektů, ráda cestuje, jezdí na kole, běhá a svůj volný čas tráví s manželem a přáteli.
O Vodafone Czech Republic
Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností umlaut (dříve P3). Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE přes 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a prostřednictvím technologií mění budoucnost k lepšímu. Vodafone chce dál přispívat k digitální společnosti, která bude pestrá a otevřená všem bez rozdílu věku nebo pohlaví, a zavázal se do roku 2025 zlepšit život miliardě lidí. Zaměstnanci firmy věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 14 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Vodafone přispívá i k ochraně životního prostředí – do pěti let chce snížit environmentální dopad svého podnikání na polovinu. Více informací na www.vodafone.cz.