INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pavel Kysilka se rozhodl ke konci roku 2015 rezignovat na post předsedy představenstva České spořitelny. V této roli působil pět let, ve vrcholových postech v bankovnictví pak od roku 1992, z toho sedmnáct let pracoval pro Erste Group. Své rozhodnutí oznámil na začátku prázdnin předsedovi dozorčí rady Jacku Stackovi. „Sedmnáct let v Erste a v České spořitelně byla úžasná zkušenost a věřím, že byla oboustranně přínosná. Tomášovi moc držím palce a zároveň se velmi těším, že se budu moci naplno věnovat svým novým projektům,“ konstatoval Pavel Kysilka.

„Po sedmnáct let Pavel pracoval s velkým nasazením pro Erste Group a Českou spořitelnu, pro její zaměstnance a klienty. Období, kdy Spořitelnu řídil, bylo náročné. Nicméně dokázal úspěšně provést Českou spořitelnu obdobím po finanční krizi a obdobím hospodářské recese a dobře ji připravil na další období ekonomického růstu. Jsem Pavlovi vděčný za jeho práci a přeji mu hodně úspěchů v jeho nových projektech,” uvedl Andreas Treichl, předseda představenstva Erste Group.

Pod vedením Pavla Kysilky prošla Spořitelna mimo jiné transformací drobného bankovnictví a segmentací bankovnictví pro klienty z řad fyzických osob; postavila jednotné IT a back-office (útvar Operations); vybudovala Nadaci Depositum Bonum, která je největší nadací v ČR, postavila nový brand Erste Corporate Banking a další.

Nástupcem Pavla Kysilky se stane od 1. ledna 2016 Tomáš Salomon, dosavadní člen představenstva České spořitelny odpovědný za drobné bankovnictví, které si ve své řídící působnosti i nadále ponechá. Tomáš Salomon (49) nastoupil do skupiny Erste Group, která vlastní Českou spořitelnu, v roce 2013. Úspěšně řídil drobné bankovnictví ve Slovenské spořitelně a od ledna 2015 přešel na stejný post do České spořitelny.

„K nové roli přistupuji s velkou pokorou. Jsem si vědom významu České spořitelny pro Českou republiku i pro Erste Group. Mám rád výzvy a těším se, že spolu s  týmem posuneme celou banku na další úroveň v klientské spokojenosti, v inovacích i ve službách,“ řekl Tomáš Salomon.

„Tomáš už ve Slovenské spořitelně i v České spořitelně prokázal schopnost vést oblast drobného bankovnictví, která je pro nás tou nejdůležitější a také nejkomplexnější obchodní oblastí. Jsem proto rád, že Českou spořitelnu povede v dalších letech právě Tomáš. Jsem přesvědčen, že bude úspěšný v potvrzení naší pozice leadera na trhu drobného bankovnictví i bankovnictví pro středně velké firmy a v době měnících se potřeb klientů uspěje i v hledání řešení za hranicemi tradičního bankovnictví,” řekl Andreas Treichl.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3