Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.
Ve svých 26 letech se Jakub Augustín stává šéfem segmentu big data pro celou Českou republiku v Adastře, přední mezinárodní konzultační společnosti českého původu. V následujících letech chce například pomoci firmám oprostit se od neefektivních marketingových „kobercových náletů“, kdy tisícům klientů posílají nabídky naslepo.Po čtyřech letech v Adastře bude Augustín v rámci nové pracovní pozice Big Data Competency Leader velet týmu sedmi specialistů na správu, využití a zpracování velkých dat.
Jeho cílem v rámci nové pozice Big Data Competency Leader je především podpořit využitelnost analýzy velkých dat v praxi v rámci konkrétních projektů a procesů firem. Vzniku nového oddělení nahrává také fakt, že dle odhadů se právě letos tuzemské firmy budou odhodlávat k větším big data projektům. A to i díky levnějším technologiím. „Právě tento rok očekávám, že nesmělé seznamování firem s big daty skončí a management přejde od slov k velkým činům s velkými daty,“ predikuje Augustín.
Jakub Augustín
V Adastře působí od roku 2011, kdy nastoupil na pozici konzultanta v divizi banking. Zhruba od roku 2013 postupně začal budovat novou Big Data kompetenci, jíž je v současnosti lídrem. Má rozsáhlé zkušenosti s datově orientovanými projekty pro významné klienty z bankovního sektoru v oblastech Data Warehousing, Master Data Management, datová migrace a Data Governance. V rámci kompletního redesignu datového skladu působil také jako konzultant u klienta v Rusku.
Jakub Augustín také publikuje články z oblasti Big Dat v odborných periodikách a on-line médiích a pravidelně se účastní tematických workshopů s klienty, kde radí, jak například desetinásobně zvýšit potenciál obchodní nabídky s pomocí dat.
O Adastře
Adastra se specializuje na oblast tzv. Information Managementu. Pomáhá organizacím naplňovat strategie a dělat klíčová rozhodnutí postavená na reálných datech. Projekty má ve 32 zemích světa, které zajištuje na 11 kanceláří v Kanadě, USA, Německu, Británii, Bulharsku, Rusku a samozřejmě v Česku, odkud pocházejí její majitelé.
Skupina Adastra ročně dosahuje více než dvoumiliardového obratu. Mezi její klienty patří například Komerční banka, GE Money Bank, ČSOB, Tesco, ČEZ, Ikea, ČSÚ, ŠKODA Auto, Volkswagen a telekomunikační společnosti, včetně O2, Vodafone a T-Mobile.