Daniel Šturm opouští po necelých dvou letech pozici šéfa marketingu společnosti Home Credit, kde měl na starost mimo jiné i řízení zákaznické zkušenosti a vývoj produktů.
Šturm je podepsaný pod novým komunikačním konceptem pro Tesco finanční služby nebo Japonskou půjčkou – nejbezpečnější půjčkou na trhu, která u veřejnosti zabodovala i díky neotřelému a nezaměnitelnému vizuálnímu zpracování. V produktové oblasti dohlížel také nad vznikem O2 Extra karty.
Šturm byl hlavním konzultantem pro jeden z nejvýraznějších společných projektů Home Creditu a inkubátoru Creative Dock: peer to peer platformu Zonky, která umožňuje půjčky mezi běžnými lidmi. Mezi posledními projekty, na kterých pracoval, byl velký repositioning společnosti Home Credit, jehož spuštění je plánováno na letošní rok.
Před svým působením v Home Creditu Šturm například řídil marketing České spořitelny a TV Nova a pracoval také pro společnosti Stratosféra, Inzertmedia, Sanoma Magazines či Regie Radio Music.
Šturm v Home Credit končí k poslednímu březnu a nemíří na žádnou konkrétní pozici: „Práce v Home Credit pro mě byla po mnoha letech práce ve velké bance velmi osvěžující. Na jedné straně jsem se mohl soustředit na core byznys společnosti, na druhé straně jsem se podílel na vývoji inovačních finančních produktů a jejich uvádění na trh – skvělá kombinace. Cítím ale, že je čas posunout se zase dál a hledám nové příležitosti,“ uzavírá Šturm.
(tz)