INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto VránaV těchto dnech se novou posilou start-upu LidskáSíla.cz, zaměřeného na propojení dam na úklid s domácnostmi, stal Jiří Vrána (28). Jako brand manager bude mít na starosti marketingovou a obchodní strategii značky.

Jiří Vrána dosud působil 2 roky jako Online Marketing Manager ve společnosti Spilka s.r.o., která je výhradním distributorem kosmetiky Payot Laboratories pro český a slovenský trh. Připravoval zde marketingové strategie a kampaně a věnoval se i správě sociálních médií, spolupráci s bloggery či péči o značku. Od roku 2011 se také věnuje provozování několika internetových obchodů a tvorbě webů a e-shopů. Studoval obchodní akademii v Karlových Varech(SŠ). Pochází z Karlových Varů. Mezi jeho koníčky patří dobré jídlo, vaření, cestování, plavání.

„Stále se rozrůstáme a do budoucna plánujeme rozšíření našeho portfolia služeb i vstup do dalších měst. Jirka nám pomůže s komunikací naší značky i s přípravou nové strategie komunikace se zákazníkem, monitoringem trhu, plánováním prodejů i eventů,“ vysvětluje zakladatel a ředitel LidskáSíla.cz Robert Vojáček a dodává, že za první rok své existence start-up má více než 2000 pravidelných zákazníků, o které se stará zhruba dvě stovky dam na úklid.

„I s Jirkovou pomocí chceme také změnit vnímání úklidů domácnosti jako podřadné práce a zároveň služby jen pro bohaté. Nabízíme férovou cenu oběma stranám,“ uvádí Vojáček.

Jiří Vrána se rozhodl pro LidskáSíla.cz z důvodu kvalitního pracovního zázemí, know-how vázaného na mladé a perspektivní odborníky, kteří společně chtějí vytvořit novou platformu důvěry na trhu. Například zakladatel Robert Vojáček má zkušenosti jako manažer pro růst z populárního start-upu zaměřeného na propojení taxikářů s lidmi Liftago.

„Být na pozici brand manažera ve start-upu LidskáSíla.cz pro mě znamená velkou výzvu a péče o marketingovou a obchodní strategii značky bude mým prvořadým úkolem na cestě ke kontinuálnímu růstu firmy,“ uvedl Jiří Vrána, nový brand manager LidskáSíla.cz.

V současné době Lidská Síla nabízí úklid domácností v Praze, Brně a Plzni. Na prvním místě je pro mladou firmu nejen profesionálně odvedená práce, ale i přístup k zaměstnancům a s tím související kvalitní ohodnocení dam na úklid.

O LidskéSíle.cz 

LidskáSíla.cz je český online startup, v jehož čele jsou zakladatelé Robert Vojáček (působil v Liftago) s  Michaelou Somolovou a Šimon Podlipský. Tato platforma důvěry se zatím orientuje na úklid domácností, ale v budoucnu se chce zaměřit na poskytování dalších služeb v domácnosti, například péči o seniory. Objednat si domácí hospodyni lze na pár kliknutí. Dámy na úklid jsou školené a dobře placené. Aktuálně firma zaměřená na propojení dam na úklid se zákazníky roste a nabírá nové pracovníky. Do dvou let chce startup zaštiťovat až 2000 důvěryhodných profesionálů ve službách po celé ČR. Více informací na: https://lidskasila.cz.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3