INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost DPD, přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce v České republice i Evropě, posílila svůj top management o nového člena. Na post ředitele pro obchod a marketing nastoupil Tomáš Trejbal, který dříve působil na vedoucí pozici v divizi firemních klientů ve společnosti UPC. V DPD přebírá agendu řízení obchodního a marketingového oddělení, zákaznické péče a byznys developmentu.

Tomáš Trejbal začínal ve společnosti EuroWeb na řadové pozici obchodního manažera a od roku 2003 převzal zodpovědnost za obchodní tým pro celou Českou republiku. Po sloučení společností EuroWeb a eTel vedl projekt integrace obchodních týmů a produktového portfolia. V roce 2005 se stal obchodním ředitelem TELE2.

Během následného působení ve společnosti Telefónica O2 významně přispěl k vstupu společnosti do oblasti IT služeb, uvedení nových produktů na trh a vybudování povědomí o značce jako ICT operátorovi. Ve své poslední roli řídil strategii společnosti UPC v segmentu firemních zákazníků.

“Svého jmenování do role obchodního a marketingového ředitele DPD si nesmírně vážím. Jako klíčové pro další akceleraci růstu společnosti vnímám zaměření na inovace, zákaznickou zkušenost a posílení v oblasti exportních zásilek.” říká Tomáš Trejbal, nový Sales & Marketing Director DPD CZ. Volný čas tráví Tomáš hlavně s rodinou a na zahradě. Věnuje se také jízdě na horském kole nebo snowboardu.

“Je mi ctí v DPD uvítat Tomáše Trejbala, zkušeného manažera, jež pracoval pro významné české i zahraniční firmy. Tomášovy bohaté zkušenosti pokrývají oblasti od řízení obchodu, marketingové strategie, přes vývoj produktů až k projektům na zvyšování zákaznické spokojenosti. Věřím, že do týmu skvěle zapadne a společnými silami se nám podaří dále růst,” uvádí Miloš Malaník, jednatel DPD CZ.

 O DPD                                                                  

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 330 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 22 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 50 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3,6 milionu zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2015 vykázala tržby ve výši 5,7 miliard EUR. 

      

Kontakt pro média:

Rubikon PR

Patricie Petruccová

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Telefon: +420 775 929 191

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3