INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Skupina ČSOB posiluje od 1. ledna 2017 svůj nejvyšší manažerský tým. Do vrcholového vedení Skupiny jsou nominováni dva noví členové: dosavadní výkonná ředitelka Řízení lidských zdrojů ČSOB Marcela Suchánková a dlouholetý generální ředitel Hypoteční banky Jan Sadil. Změna složení nejvyššího vedení skupiny ČSOB ještě podléhá schválení Českou národní bankou.

Tento krok má za cíl především urychlit transformaci skupiny ČSOB založenou na úspěšné implementaci bankopojišťovacího modelu, zavádění inovací a služeb využívajících synergií ve skupině ČSOB ve prospěch klientů a také na větší podpoře a rozvoji hlavního kapitálu banky, kterým jsou její zaměstnanci. „Z důvodu urychlení transformace v naší skupině ČSOB, která směřuje především k lepší obsluze klientů a prohloubení výhod, které z modelu integrované bankopojišťovací skupiny plynou, a zároveň abychom neztratili ze zřetele klíčovou hodnotu, tedy naše klienty a naše zaměstnance, posilujeme tým představenstva a zároveň přerozdělujeme agendu jednotlivých jeho členů,“ říká John Hollows, generální ředitel ČSOB.

Marcela Suchánková bude v představenstvu ČSOB zodpovědná především za řízení a rozvoj lidských zdrojů a také za komunikaci a oblast CSR. Doposud působila v pozici výkonné ředitelky Řízení lidských zdrojů, do níž byla jmenována poté, co vedla z pozice generální ředitelky a předsedkyně představenstva ČSOB Penzijní společnost. Marcela Suchánková má dlouholeté zkušenosti v oblasti vývoje a prodeje zejména retailových produktů. Je vdaná, má dvě děti.

Jan Sadil přichází do představenstva skupiny ČSOB z její dceřiné společnosti, Hypoteční banky, kde působil patnáct let, z toho celých třináct roků ve funkci generálního ředitele a předsedy představenstva této společnosti. Hypoteční banka je také díky jeho vedení lídrem trhu v poskytování hypotečních úvěrů. Je předsedou dozorčí rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí, členem dozorčího výboru České bankovní asociace a členem dozorčí rady Centra Paraple. Jan Sadil bude mít na starosti třetí strany a vybrané dceřiné společnosti Skupiny ČSOB. Je ženatý, má tři děti.

Agenda stávajících členů představenstva bude nastavena následovně: Jiří Vévoda zůstává odpovědný za finance (Finance Lead), Tomáš Kořínek za oblast rizik (Risk Lead), Petr Knapp nadále povede služby pro korporátní a privátní klientelu (Corporate Lead), Petr Hutla se vedle retailu zaměří i na nastavení spolupráce s Českou poštou a vytěžení modelu bankopojištění i pro Poštovní spořitelnu (Retail Lead), Marek Ditz se pak ujme transformace a inovací (Transformation Lead). John Hollows zůstává ve své pozici zodpovědný za výsledky celé Skupiny (Business Unit Lead).

(tz)

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3