Na pozici tiskové mluvčí Poštovní spořitelny nastupuje od března Monika Buřičová. Ve funkci tak nahrazuje Martinu Slavíkovou, která z ČSOB odešla v prosinci minulého roku. Kromě komunikace Poštovní spořitelny bude mít Monika na starost i vybrané projekty skupiny ČSOB.
Monika Buřičová má více jak osm let zkušeností z oboru marketingových komunikací. Svoji kariéru začala v síťové PR agentuře Hill+Knowlton Strategies, kde pracovala na projektech pro mezinárodní i lokální klienty především z oblasti financí, IT, právních služeb či FMCG. Poté působila jako Senior Communications Manager ve fullservisové agentuře Comunica a od roku 2014 i jako PR Manager v největší české public relations agentuře AMI Communications. V AMI měla na starosti komunikační projekty pro Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Raiffeisen stavební spořitelnu, kde mimo jiné startovala také CSR projekt Nadace Simony Krainové.
Monika vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace a ve volných chvílích ráda sportuje či se věnuje hyperrealistické malbě a fotografování.
Poštovní spořitelna je obchodní značka Československé obchodní banky, a.s.
(tz)