Po nedávném oznámení akvizice německé Mussler Beauty ohlašuje Notino další čerstvý zahraniční přírůstek, a to v podobě nové šéfky pro marketing a komunikaci. Stane se jí Gabriela Lungu, špičková mezinárodní expertka na brand a komunikaci se zkušeností z několika evropských trhů.
Obsazení Gabriely Lungu signalizuje novou fázi, do které značka i firma Notino právě vstupují.
„Notino má své zastoupení na trzích 15 evropských států a také v USA; procházíme obdobím globálního rebrandingu a tento rok zahajujeme svoji činnost na mnoha nových trzích,“ uvedl Michal Zámec, zakladatel a výkonný ředitel společnosti Notino. „Nadešel správný čas posílit globální marketingové aktivity. Gabriela má obrovské mezinárodní zkušenosti v budování úspěšných značek, má podnikatelského ducha, který dobře ladí s naší DNA. Prokazatelně má výsledky v kreativitě a integraci komunikace, to bude Notino v nadcházejících měsících velmi potřebovat.“
Hlavní úkol Gabriely Lungu je rozvíjet značku Notino a vylepšit zkušenosti, které mají zákazníci s firmou Notino po celém světě.
„Jsem nadšená, že se stanu členem velkého týmu Notino a že můžu podpořit Michala a jeho ambiciózní plány. Notino je úspěšná, rostoucí mezinárodní firma, která spojuje krásu s technologií, a já jsem připravená toto živoucí propojení promítnout do značky samotné. Mým cílem je z Notina vytvořit smysluplnou a inspirativní kosmetickou značku, jež bude charakteristická propojením se zákazníky a která jde za hranici pouhé funkčnosti.Chci značku obohatit o zdravou míru kreativity a docílit emocionální odezvy na všech trzích, na kterých operujeme,“ doplnila Gabriela Lungu, nová globální šéfka marketingu Notino (Global Chief Marketing Officer).
Gabriela Lungu (41 let) má 20 let zkušeností v integrované komunikaci, včetně 13 let se seniorským vedením. Její pracovní portfolio zahrnuje také zkušenosti z oblasti reklamy, public relations, digitálních a sociálních médií, a to jak v lokálním, tak mezinárodním prostředí.
Přestěhovala se do České republiky v září minulého roku, aby se zde opět shledala se svojí rodinou, která v současnosti žije v Praze. Předtím žila a pracovala v Londýně. Jejím posledním působištěm byla agentura DISRUPTIONÓ - TBWA/Londýn spolupracující například s Airbnb, kde zastávala pozici kreativního partnera. V této agentuře také vedla spuštění nového produktu nazvaného Disruption Live. Před působením v TBWA byla šéfkou kreativního oddělení (Chief Creative Officer) pro UK & EMEA a vedla oddělení spotřebitelského marketingu (Consumer Marketing Practice Lead) pro EMEA v globální společnosti Weber Shandwick, sídlící v Londýně.
Lungu má také mnohaleté zkušenosti s prací ve střední a východní Evropě. Je původem z Rumunska a mnoho let pracovala v Bukurešti, kde úspěšně vedla dvě agentury. Jednou z nich byla rumunská kancelář významné mezinárodní sítě Ogilvy PR Worldwide. Druhou byla její vlastní společnost THE PRACTICE, kterou založila v roce 2006 jako tzv. boutique agenturu a která se soustředila na kreativitu. Tuto agenturu o sedm let později, kdy již byla považována za jednu z nejkreativnějších firem svého druhu na světě (nejoceňovanější v rámci CEE), odkoupila mezinárodní mediální skupina Publicis Groupe.
Gabriela Lungu má vášeň pro budování značek a na svém kontě má již tisíce konzultačních hodin pro více než 100 mezinárodních či lokálních značek. Je také aktivistkou zastávající rozmanitost a inkluzi a vždy měla velký zájem o design, cestování, krásu a technologii. Jakožto mnohokrát oceněná a velice žádaná profesionálka je často zvána jako členka poroty k mnoha významným soutěžím v oboru (např. Cannes Lions, Effies, D&AD nebo Clio) nebo také jako hlavní řečník pro mezinárodní nebo místní konference.
(tz)