INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stejně jako jsou pro E.ON na prvním místě inovativní zákaznická řešení a kvalita nabízených produktů a služeb, sází tato energetická společnost i v oblasti personálních zdrojů na zkušené a kvalifikované manažery.

Tomáš Bělohoubek je nový Chief Operating Officer společnosti E.ON

Tomáš Bělohoubek (41) bude ve své funkci jednatele a Chief Operating Officera zodpovědný především za Středisko služeb zákazníkům, skupinový program zaměřený na Operational Excellence a dále pak za oblasti změn firemní kultury. Společným jmenovatelem a prioritou pro všechna uvedená témata je projekt digitalizace. Před příchodem do společnosti E.ON pracoval Bělohoubek nejdříve pět let v oddělení business development české pobočky T-Systems, dceřiné firmě Deutsche Telekom. Poté pracoval téměř deset let v konzultační firmě Detecon International, kde se soustředil na projekty zaměřené na strategii, (digitální) transformaci a korporátní finance, převážně v ICT a telekomunikačním sektoru, a to nejen v Německu a v Evropě, ale i na blízkém východě, Asii, Africe a Latinské Americe. K jeho zálibám patří především alpinismus a cyklistika, rád věnuje historii a společenským diskuzím o globálních tématech.


Oddělení Rozvoj trhu a společnosti má nově na starost Jana Hrabětová 

Jana Hrabětová převzala k 1. září ve společnosti E.ON funkci vedoucí oddělení Rozvoj trhu a společnosti. K jejím hlavním úkolům bude patřit především rozvoj a řízení projektů v oblasti zákaznické zkušenosti (customer experience). Hrabětová vystudovala mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Po ukončení studia pracovala jako business consultant v Accenture Prague a následně v další poradenské společnosti A. T. Kearney, kde měla na starost především klienty z energetického sektoru. Před příchodem do společnosti E.ON působila dva roky v energetické skupině MVV Energie CZ jako ředitelka strategie a rozvoje skupiny. Volný čas tráví ráda v přírodě a na horách, ráda lyžuje a jezdí na kole.
Tomáš Brych vede od září nový tým marketingové komunikace

Tomáš Brych (43) byl jmenován novým vedoucím oddělení marketingové komunikace energetické společnosti E.ON v České Republice, které vzniklo spojením stávajících marketingových útvarů ve společnostech E.ON Energie, E.ON Česká republika a části Koncernové komunikace. Na starost bude mít především ATL a BTL komunikaci, marketingové eventy, oblast sponzoringu a CSR, komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci společnosti. Tomáš Brych se v oblasti marketingu pohybuje už přes dvacet let. Před příchodem do společnosti E.ON vedl marketingovou komunikaci Air Bank, marketingovou komunikaci ČSOB, a letité zkušenosti má také s řízením značky mobilního operátora T-Mobile. Vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3