INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stejně jako jsou pro E.ON na prvním místě inovativní zákaznická řešení a kvalita nabízených produktů a služeb, sází tato energetická společnost i v oblasti personálních zdrojů na zkušené a kvalifikované manažery.

Tomáš Bělohoubek je nový Chief Operating Officer společnosti E.ON

Tomáš Bělohoubek (41) bude ve své funkci jednatele a Chief Operating Officera zodpovědný především za Středisko služeb zákazníkům, skupinový program zaměřený na Operational Excellence a dále pak za oblasti změn firemní kultury. Společným jmenovatelem a prioritou pro všechna uvedená témata je projekt digitalizace. Před příchodem do společnosti E.ON pracoval Bělohoubek nejdříve pět let v oddělení business development české pobočky T-Systems, dceřiné firmě Deutsche Telekom. Poté pracoval téměř deset let v konzultační firmě Detecon International, kde se soustředil na projekty zaměřené na strategii, (digitální) transformaci a korporátní finance, převážně v ICT a telekomunikačním sektoru, a to nejen v Německu a v Evropě, ale i na blízkém východě, Asii, Africe a Latinské Americe. K jeho zálibám patří především alpinismus a cyklistika, rád věnuje historii a společenským diskuzím o globálních tématech.


Oddělení Rozvoj trhu a společnosti má nově na starost Jana Hrabětová 

Jana Hrabětová převzala k 1. září ve společnosti E.ON funkci vedoucí oddělení Rozvoj trhu a společnosti. K jejím hlavním úkolům bude patřit především rozvoj a řízení projektů v oblasti zákaznické zkušenosti (customer experience). Hrabětová vystudovala mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Po ukončení studia pracovala jako business consultant v Accenture Prague a následně v další poradenské společnosti A. T. Kearney, kde měla na starost především klienty z energetického sektoru. Před příchodem do společnosti E.ON působila dva roky v energetické skupině MVV Energie CZ jako ředitelka strategie a rozvoje skupiny. Volný čas tráví ráda v přírodě a na horách, ráda lyžuje a jezdí na kole.
Tomáš Brych vede od září nový tým marketingové komunikace

Tomáš Brych (43) byl jmenován novým vedoucím oddělení marketingové komunikace energetické společnosti E.ON v České Republice, které vzniklo spojením stávajících marketingových útvarů ve společnostech E.ON Energie, E.ON Česká republika a části Koncernové komunikace. Na starost bude mít především ATL a BTL komunikaci, marketingové eventy, oblast sponzoringu a CSR, komunikaci na sociálních sítích a interní komunikaci společnosti. Tomáš Brych se v oblasti marketingu pohybuje už přes dvacet let. Před příchodem do společnosti E.ON vedl marketingovou komunikaci Air Bank, marketingovou komunikaci ČSOB, a letité zkušenosti má také s řízením značky mobilního operátora T-Mobile. Vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3