Novým ředitelem úseku marketingu skupiny Unipetrol se stal Jakub Kosmowski. Jakub Kosmowski má v oblasti marketingu třináctileté zkušenosti. V roce 2010 založil v Krakově marketingové a grafické studio JFK Studio. V letech 2016 a 2017 působil jako marketingový manažer v krakovské pobočce společnosti Mercedes-Benz Polska.
Jakub Kosmowski (31) je také bývalým vrcholovým sportovcem. V roce 2008 se stal mistrem Polska ve windsurfingu a ve stejném roce se probojoval do finále mistrovství Evropy. Narodil se v polském Krakově. Je ženatý a má dvě děti. Je absolventem Vysoké školy managementu a bankovnictví v Krakově.
„Mým cílem je intenzívní koordinace marketingových aktivit všech dceřiných společností naší skupiny a profilace všech značek mimo jiné s ohledem na skutečnost, že dosavadní většinový vlastník Unipetrolu, polský petrochemický gigant PKN Orlen, se nyní stává jeho stoprocentním vlastníkem,“ vysvětlil Jakub Kosmowski, ředitel úseku marketingu skupiny Unipetrol, a dodal: „Našel jsem zde skvělý tým. Při plánování a realizaci našich marketingových aktivit se budeme soustředit na ideální kombinaci kreativity a efektivního využívání našich zdrojů."
Marketingový úsek zastřešuje marketingové aktivity na úrovni celé skupiny Unipetrol, a to jak v oblasti velkoobchodu, tak i maloobchodu. Patří sem například propagace velkoobchodních značek Spolana, Liten, Mosten, Spolsan a Chezacarb a maloobchodních značek Benzina, Verva, Efecta, Stop Cafe, Paramo, Mogul.
(tz)