INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Roman TrzaskalikNovým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se stal Roman Trzaskalik (43). Vystřídal Granta McKenzieho, který během více než šesti let ve funkci získal několik odborných ocenění a povýšil na post marketingového ředitele mateřské společnosti Asahi Breweries Europe.

Do Plzeňského Prazdroje přichází Roman Trzaskalik ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone.

Roman Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměří na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.
Ve volném čase se věnuje rodině, rád cestuje, lyžuje a hraje golf. Je milovníkem piv, zejména ležáků.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3