Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub.
„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto rozsáhlou nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“
Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.
Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.
Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2017 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 65,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (35,8 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (41,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.
(tz)