INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

P. AtanasčevNovým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub.

„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto rozsáhlou nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“

Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost poskytující inovativní řešení pro podniky a instituce. Její silné stránky spočívají v kombinování moderních materiálů a klíčových technologií pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání či nano-zpracování. Konica Minolta vytváří hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit jejich pracovní výzvy a procesy. V éře Internetu věcí využívá svých hlubokých odborných znalostí digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost poskytující sofistikovaná řešení. Při vytváření inovací spolupracuje s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery. Konica Minolta má sídlo v Tokiu a v jejích koncernových společnostech působí v 50 zemích více než 43 000 zaměstnanců. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích celého světa.

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2017 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 65,5 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (35,8 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (41,6 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3