INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

KL Miroslav KořenMiroslav Kořen nastoupil na pozici generálního ředitele pro východní Evropu ve společnosti Kaspersky Lab. Z Prahy povede východoevropský tým a bude zodpovědný za dlouhodobý růst a výkonnost společnosti v oblasti B2C produktů, digitálních prodejů a firemních kyberbezpečnostních řešení napříč trhy v tomto regionu.

Miroslav Kořen působí v oblasti IT už více než 14 let. Zkušenosti s programováním, obchodem i managementem získal v řadě předních firem z tohoto sektoru. Do Kaspersky Lab přichází ze společnosti SUSE, kde pod jeho vedením český a slovenský trh vykazoval každoroční růst obratů. V minulosti pracoval také pro SAP, Oracle nebo Capgemini. Po vysokoškolských studiích v Praze si doplnil odborné vzdělání dvouletým studiem MBA zaměřeným na IT management. Miroslav Kořen hovoří plynně anglicky a německy, rád běhá nebo hraje fotbal. V současné době žije nedaleko Prahy.

„Na řízení aktivit Kaspersky Lab ve východní Evropě se těším zejména proto, že v těchto zemích vidím velký potenciál k růstu. Máme k tomu veškeré potřebné prostředky: vynikající lokální týmy, nejlepší bezpečnostní řešení a služby pro firmy a jednotlivce i jedinečné detekční a školicí nástroje. Rád bych využil všechny své zkušenosti, abych posílil pozici Kaspersky Lab na všech trzích v regionu, zejména pak v podnikovém segmentu,“ říká Miroslav Kořen.

„Stejně jako v globálním měřítku, stoupá i v tomto regionu význam kybernetické ochrany jednotlivých spotřebitelů i firem. Naše špičkové technologie a výzkum spolu s energií, nasazením a rozsáhlými zkušenostmi Miroslava Kořena v oblasti řízení a prodeje IT, nám v následujících měsících přinesou ve východní Evropě výrazný růst. Věřím, že nás silnější pozice v tomto regionu zase o něco přiblíží našemu cíli – zajištění ochrany všech uživatelů před nástrahami kyberprostoru,“ komentovala Ilijana Vavan, výkonná ředitelka společnosti Kaspersky Lab pro Evropu, která je přímou nadřízenou Miroslava Kořena

Do regionu východní Evropy patří následující území a trhy: Česká republika, Slovensko, Albánie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Řecko, Maďarsko, Rumunsko, Severní Makedonie, Moldávie, Černá Hora, Srbsko, Slovinsko a Ukrajina.

O společnosti Kaspersky Lab

Kaspersky Lab je mezinárodní společností, která se zabývá kybernetickou bezpečností již více než 21 let. Své rozsáhlé odborné znalosti kybernetických hrozeb využívá Kaspersky Lab při vytváření bezpečnostních řešení a služeb nové generace zaměřených na ochranu podniků, kritické infrastruktury, vládních organizací a uživatelů po celém světě. Portfolio společnosti zahrnuje špičkové zabezpečení koncových bodů a specializovaná bezpečnostní řešení a služby sloužící k ochraně proti sofistikovaným a neustále se vyvíjejícím digitálním hrozbám. Technologie Kaspersky Lab chrání celosvětově více než 400 milionů uživatelů a 270 tisíc korporátních klientů. Více se dozvíte na www.kaspersky.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3