Ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner zaměstnancům Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest představil novou generální ředitelku Silvanu Jirotkovou. „Po dlouhé době se generální ředitel CzechInvestu vybíral v transparentním a otevřeném výběrovém řízení. Silvana Jirotková uspěla mezi více než dvaceti přihlášenými zájemci. Teď očekávám naplnění její vize v praxi. CzechInvest musí zrevidovat svou činnost a zaměřit se zejména na vstup investorů s projekty s velkou přidanou hodnotou," říká ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner.
Společnost DPD CZ, přední přepravce v České republice i v Evropě, přijala Davida Žežulku na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.
Novým generálním ředitelem společnosti Škoda Vagonka se stal Martin Bednarz (42). Ten působil na celé řadě manažerských pozic významných strojírenských firem. Na postu generálního ředitele společnosti Škoda Vagonka vystřídá Michala Kurtince, který završil v Ostravě své tříleté působení a nadále zůstává v představenstvech dceřiných firem Škoda Vagonka, Pars nova a Movo.
Novým obchodním ředitelem společnosti HECHT MOTORS, která se zabývá výrobou a prodejem zahradní a dílenské techniky, zahradního nábytku, elektrokol a dalších výrobků pro volný čas, které vyváží do 30 zemí světa, se stal Josef Šimána.
Dvě hlavní skupiny produktů pro komerční sféru z dílny Asseco Solutions – SME a Enterprise – jsou od ledna 2018 z pozice top managementu společnosti řízeny jediným člověkem. Je jím Ing. Petr Hampl (*1973), který od léta loňského roku zastává funkci prokuristy společnosti.
Michaela Edgerley Šťovíček přišla do ABB Česká republika ze 100% vlastněné dceřiné společnosti Lufthansa AirPlus německé aerolinky Lufthansa, kde byla ředitelkou marketingové komunikace a průzkumu trhu. Ve Frankfurtu nad Mohanem působila poslední dva roky. Jejím cílem je vedle jiného více rozvíjet digitální komunikaci či oblast CSR aktivit a zaměřit se tak dále na rozvoj povědomí o společnosti ABB a značce skrze přiblížení se zákazníkům.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...