INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 9559Vlna solidarity, hrdinství, ochoty, tak by se dala nazvat iniciativa, která se zrodila napříč Českou republikou okamžitě poté, co začal řádit koronavir, který proměnil na čas život doslova každého z nás. Pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba, tak zněla věta, kterou se v mnoha firmách nemuseli učit nazpaměť. Její obsah se stal samozřejmostí. K těm, kde společenská odpovědnost rezonuje léta a kde patří k pilířům firemní kultury, se řadí i SAZKA a.s.

V těchto dnech její firemní auta rozvážejí ochranné pomůcky, testy na přítomnost koronaviru SARS-CoV-2 a další zdravotnický materiál pro pracovníky v sociálních službách a jejich klienty přímo k nim. Strategie CSR se tak naplňuje na víc než sto procent. Tedy být k užitku ve správný čas a na správném místě. Sazka chce totiž lidem přinášet nejen potěšení ze hry, ale výrazným způsobem podporuje sportovní aktivity mládeže nebo příkladným způsobem dbá o své zaměstnance. 

To, že tentokrát zamířila k seniorům, není náhoda. V nelehké pandemické situaci dokázala rychle zmobilizovat své síly a vsadila na dobrou organizaci práce i vzájemné vztahy několika subjektů. Po úspěšném testovacím provozu v Jihočeském a Plzeňském kraji se modré dodávky Sazky rozjely napříč celou republikou. Řidiči dobrovolníci z řad 20200409 100130 resizedzaměstnanců rozvážejí pomoc do stovek objektů pro seniory s pečovatelskou službou. „Za běžných okolností vozím reklamu pro Sazku, ale dnes rozvážím ochranné pomůcky, dezinfekci a další prostředky,“ řekl technický pracovník Sazky Martin Česnek. Z jeho slov bylo znát, že pomáhá rád.

Sazka je také hlavním partnerem sbírky COVID-19 – Sbírka pro sociální služby a jejich uživatele. Peníze z ní putují na nákup ochranných pomůcek, dezinfekce, zdravotnického materiálu pro klienty a pracovníky v sociálních, pečovatelských a asistenčních službách. „Zástupci Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR dohromady se Sazkou a poskytovatelem sociáních služeb Podané ruce se rozhodli vyhlásit sbírku právě proto, aby pomohli skupině nejzranitelnějších a nejvíce ohrožených příjemců sociálních služeb, a nejen materiálně, ale abychom jim dali i trochu jistoty a klidu,“ vysvětlil prezident zmíněné asociace Jiří Horecký. Starší lidé si zvýšenou péči zaslouží, a nejen proto, že fyzicky již nezvládnou tolik jako dříve. „Naší snahou je společně ochránit ty nejslabší, a zároveň pomoci těm, kteří pomáhají jiným,“ doplnil Petr Týbl z tiskového oddělení Sazky.

„Cílem je také tam, kde to bude potřeba, zajistit základní hygienické pomůcky a potraviny seniorům nebo jiným osobám, které jsou doma a které nemají kontakt s ostatními nebo nezískaly zatím zkušenost s takto organizovanými službami,“ dodal Jiří Horecký. Asociace, kterou vede, má mezi odbornou veřejností výtečný zvuk, je to právě ona, která se velkou měrou zasloužila o to, aby se šířila etika v přístupu k seniorům a plnohodnotná úcta ke stáří u nás.

(rix)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3