INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 9559Vlna solidarity, hrdinství, ochoty, tak by se dala nazvat iniciativa, která se zrodila napříč Českou republikou okamžitě poté, co začal řádit koronavir, který proměnil na čas život doslova každého z nás. Pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba, tak zněla věta, kterou se v mnoha firmách nemuseli učit nazpaměť. Její obsah se stal samozřejmostí. K těm, kde společenská odpovědnost rezonuje léta a kde patří k pilířům firemní kultury, se řadí i SAZKA a.s.

V těchto dnech její firemní auta rozvážejí ochranné pomůcky, testy na přítomnost koronaviru SARS-CoV-2 a další zdravotnický materiál pro pracovníky v sociálních službách a jejich klienty přímo k nim. Strategie CSR se tak naplňuje na víc než sto procent. Tedy být k užitku ve správný čas a na správném místě. Sazka chce totiž lidem přinášet nejen potěšení ze hry, ale výrazným způsobem podporuje sportovní aktivity mládeže nebo příkladným způsobem dbá o své zaměstnance. 

To, že tentokrát zamířila k seniorům, není náhoda. V nelehké pandemické situaci dokázala rychle zmobilizovat své síly a vsadila na dobrou organizaci práce i vzájemné vztahy několika subjektů. Po úspěšném testovacím provozu v Jihočeském a Plzeňském kraji se modré dodávky Sazky rozjely napříč celou republikou. Řidiči dobrovolníci z řad 20200409 100130 resizedzaměstnanců rozvážejí pomoc do stovek objektů pro seniory s pečovatelskou službou. „Za běžných okolností vozím reklamu pro Sazku, ale dnes rozvážím ochranné pomůcky, dezinfekci a další prostředky,“ řekl technický pracovník Sazky Martin Česnek. Z jeho slov bylo znát, že pomáhá rád.

Sazka je také hlavním partnerem sbírky COVID-19 – Sbírka pro sociální služby a jejich uživatele. Peníze z ní putují na nákup ochranných pomůcek, dezinfekce, zdravotnického materiálu pro klienty a pracovníky v sociálních, pečovatelských a asistenčních službách. „Zástupci Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR dohromady se Sazkou a poskytovatelem sociáních služeb Podané ruce se rozhodli vyhlásit sbírku právě proto, aby pomohli skupině nejzranitelnějších a nejvíce ohrožených příjemců sociálních služeb, a nejen materiálně, ale abychom jim dali i trochu jistoty a klidu,“ vysvětlil prezident zmíněné asociace Jiří Horecký. Starší lidé si zvýšenou péči zaslouží, a nejen proto, že fyzicky již nezvládnou tolik jako dříve. „Naší snahou je společně ochránit ty nejslabší, a zároveň pomoci těm, kteří pomáhají jiným,“ doplnil Petr Týbl z tiskového oddělení Sazky.

„Cílem je také tam, kde to bude potřeba, zajistit základní hygienické pomůcky a potraviny seniorům nebo jiným osobám, které jsou doma a které nemají kontakt s ostatními nebo nezískaly zatím zkušenost s takto organizovanými službami,“ dodal Jiří Horecký. Asociace, kterou vede, má mezi odbornou veřejností výtečný zvuk, je to právě ona, která se velkou měrou zasloužila o to, aby se šířila etika v přístupu k seniorům a plnohodnotná úcta ke stáří u nás.

(rix)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3