INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

IMG 9559Vlna solidarity, hrdinství, ochoty, tak by se dala nazvat iniciativa, která se zrodila napříč Českou republikou okamžitě poté, co začal řádit koronavir, který proměnil na čas život doslova každého z nás. Pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba, tak zněla věta, kterou se v mnoha firmách nemuseli učit nazpaměť. Její obsah se stal samozřejmostí. K těm, kde společenská odpovědnost rezonuje léta a kde patří k pilířům firemní kultury, se řadí i SAZKA a.s.

V těchto dnech její firemní auta rozvážejí ochranné pomůcky, testy na přítomnost koronaviru SARS-CoV-2 a další zdravotnický materiál pro pracovníky v sociálních službách a jejich klienty přímo k nim. Strategie CSR se tak naplňuje na víc než sto procent. Tedy být k užitku ve správný čas a na správném místě. Sazka chce totiž lidem přinášet nejen potěšení ze hry, ale výrazným způsobem podporuje sportovní aktivity mládeže nebo příkladným způsobem dbá o své zaměstnance. 

To, že tentokrát zamířila k seniorům, není náhoda. V nelehké pandemické situaci dokázala rychle zmobilizovat své síly a vsadila na dobrou organizaci práce i vzájemné vztahy několika subjektů. Po úspěšném testovacím provozu v Jihočeském a Plzeňském kraji se modré dodávky Sazky rozjely napříč celou republikou. Řidiči dobrovolníci z řad 20200409 100130 resizedzaměstnanců rozvážejí pomoc do stovek objektů pro seniory s pečovatelskou službou. „Za běžných okolností vozím reklamu pro Sazku, ale dnes rozvážím ochranné pomůcky, dezinfekci a další prostředky,“ řekl technický pracovník Sazky Martin Česnek. Z jeho slov bylo znát, že pomáhá rád.

Sazka je také hlavním partnerem sbírky COVID-19 – Sbírka pro sociální služby a jejich uživatele. Peníze z ní putují na nákup ochranných pomůcek, dezinfekce, zdravotnického materiálu pro klienty a pracovníky v sociálních, pečovatelských a asistenčních službách. „Zástupci Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR dohromady se Sazkou a poskytovatelem sociáních služeb Podané ruce se rozhodli vyhlásit sbírku právě proto, aby pomohli skupině nejzranitelnějších a nejvíce ohrožených příjemců sociálních služeb, a nejen materiálně, ale abychom jim dali i trochu jistoty a klidu,“ vysvětlil prezident zmíněné asociace Jiří Horecký. Starší lidé si zvýšenou péči zaslouží, a nejen proto, že fyzicky již nezvládnou tolik jako dříve. „Naší snahou je společně ochránit ty nejslabší, a zároveň pomoci těm, kteří pomáhají jiným,“ doplnil Petr Týbl z tiskového oddělení Sazky.

„Cílem je také tam, kde to bude potřeba, zajistit základní hygienické pomůcky a potraviny seniorům nebo jiným osobám, které jsou doma a které nemají kontakt s ostatními nebo nezískaly zatím zkušenost s takto organizovanými službami,“ dodal Jiří Horecký. Asociace, kterou vede, má mezi odbornou veřejností výtečný zvuk, je to právě ona, která se velkou měrou zasloužila o to, aby se šířila etika v přístupu k seniorům a plnohodnotná úcta ke stáří u nás.

(rix)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3