INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CzechTrade v době koronavirové krize pohotově zareagoval a připravil pro české exportéry praktickou pomoc. Od druhé poloviny března až do konce září 2020 agentura nabízí několik typů bezplatných služeb celkem v 58 zemích, a to jak prostřednictvím pracovníků pražské centrály, tak i těch v zahraniční.

Klienti se v rámci individuálního exportního poradenství zajímají hlavně o screening trhu, sestavení databáze kontaktů, analýzu konkurence a ověření zájmu u tří místních firem.

Oproti březnu 2019 se zájem českých firem o individuální spolupráci se zahraničními kancelářemi agentury téměř zdvojnásobil a od zavedení bezplatných služeb CzechTrade eviduje téměř 300 nových zakázek. „Současná situace není pro naše exportéry lehká, ale jejich chuť vyvážet nezmizela, podat jim pomocnou ruku je pro nás samozřejmostí. Těší nás, že jsme správně vyhodnotili potřeby nejen našich klientů, ale i českých podnikatelů jako takových a oni začali bezplatných služeb ihned hojně využívat. Společně se tak můžeme podílet na stabilizaci a rozvoji zahraničního obchodu. Zároveň neustále monitorujeme situaci na jednotlivých trzích, ve kterých máme zastoupení a exportérům předáváme aktuality související s pandemií koronaviru prostřednictvím našich webových stránek a speciální sekce na portálu BusinessInfo.cz,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Bezplatné služby, které čeští podnikatelé mohou ve spolupráci s agenturou využívat od 20. března až do letošního září:

• Individuální exportní poradenství ve 2 až 3 teritoriích, podle preference firmy a vytíženosti zahraničních kanceláří. Ve službě je zahrnut screening trhu, sestavení databáze potenciálních kontaktů na 5 až 10 firem, hrubá analýza konkurence a orientační ověření zájmu u 3 místních firem.
• Asistence při řešení krizových situací v zahraničí, celní problematiky a dalších potížích při přepravě zboží přes hranice
• Prezentace v Adresáři exportérů, která byla dříve pouze pro klienty s placenou zakázkou
• Online semináře
• Informační servis CzechTrade denně, kdy uživatel dostává užitečné informace a nabídky exportních příležitosti ze zahraničních trhů přímo do své e-mailové schránky.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již více než 20 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 58 zemích na pěti kontinentech.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3