INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

CzechTrade v době koronavirové krize pohotově zareagoval a připravil pro české exportéry praktickou pomoc. Od druhé poloviny března až do konce září 2020 agentura nabízí několik typů bezplatných služeb celkem v 58 zemích, a to jak prostřednictvím pracovníků pražské centrály, tak i těch v zahraniční.

Klienti se v rámci individuálního exportního poradenství zajímají hlavně o screening trhu, sestavení databáze kontaktů, analýzu konkurence a ověření zájmu u tří místních firem.

Oproti březnu 2019 se zájem českých firem o individuální spolupráci se zahraničními kancelářemi agentury téměř zdvojnásobil a od zavedení bezplatných služeb CzechTrade eviduje téměř 300 nových zakázek. „Současná situace není pro naše exportéry lehká, ale jejich chuť vyvážet nezmizela, podat jim pomocnou ruku je pro nás samozřejmostí. Těší nás, že jsme správně vyhodnotili potřeby nejen našich klientů, ale i českých podnikatelů jako takových a oni začali bezplatných služeb ihned hojně využívat. Společně se tak můžeme podílet na stabilizaci a rozvoji zahraničního obchodu. Zároveň neustále monitorujeme situaci na jednotlivých trzích, ve kterých máme zastoupení a exportérům předáváme aktuality související s pandemií koronaviru prostřednictvím našich webových stránek a speciální sekce na portálu BusinessInfo.cz,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Bezplatné služby, které čeští podnikatelé mohou ve spolupráci s agenturou využívat od 20. března až do letošního září:

• Individuální exportní poradenství ve 2 až 3 teritoriích, podle preference firmy a vytíženosti zahraničních kanceláří. Ve službě je zahrnut screening trhu, sestavení databáze potenciálních kontaktů na 5 až 10 firem, hrubá analýza konkurence a orientační ověření zájmu u 3 místních firem.
• Asistence při řešení krizových situací v zahraničí, celní problematiky a dalších potížích při přepravě zboží přes hranice
• Prezentace v Adresáři exportérů, která byla dříve pouze pro klienty s placenou zakázkou
• Online semináře
• Informační servis CzechTrade denně, kdy uživatel dostává užitečné informace a nabídky exportních příležitosti ze zahraničních trhů přímo do své e-mailové schránky.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již více než 20 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 58 zemích na pěti kontinentech.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3