Nepopiratelným fenoménem je fakt, že stále více zákazníků hledá na webu recenze a doporučení jiných klientů. Podle průzkumu Neckermann CK je to až 98 % ze 728 poptávaných respondentů. Češi na internetu stále více sdílejí své názory a zkušenosti i v oblasti služeb v cestovním ruchu a hodnocení klientů tedy nutně ovlivňuje i prodejnost hotelové kapacity. Právě informovanost a dobrý servis jsou dvěma pilíři, na nichž stojí kvalitní služby Neckermann CK.
A jak to prakticky funguje?
U každého hotelu v katalogu najdete v pravém dolním rohu hodnocení uživatelů nezávislého recenzního portálu Holidaycheck. Stupnice od 1 do 6 bodů hodnotí vybavení, polohu, stravování, servis a ostatní služby v hotelu. Pokud si chcete názory a hodnocení klientů ověřit, naleznete je na www.holidaycheck.cz. Hodnocení u jednotlivých hotelů v katalogu jsou platná v době vydání katalogu a poskytuje je společnost Holidaycheck. „Pevně věříme, že nezávislá hodnocení samotných uživatelů budou ku prospěchu všech našich klientů a pomohou jim vybrat si takový hotel, aby byli na své dovolené maximálně spokojeni," uzavírá Tatiana Poláková, Neckermann CK.
Neckermann Cestovní kancelář v rámci koncernu Thomas Cook
Thomas Cook Group plc je druhým největším turistickým koncernem v Evropě. V roce 2010 zajistila celosvětově skupina Thomas Cook dovolenou pro více než 22 miliónů klientů. Thomas Cook působí pod obchodní značkou Neckermann v Německu, Rakousku, Belgii, Holandsku, Francii, Polsku a Maďarsku.
Neckermann Cestovní kancelář v České republice
Neckermann Cestovní kancelář, která patří do skupiny Thomas Cook, působí na českém trhu od roku 2007 a krátké době se zde zařadila mezi důležité zprostředkovatele služeb cestovního ruchu.
Více na www.ckneckermann.cz
(tz)