„Naše služby jsou založené na moderních technologiích, ale my chceme před sebou vidět především konkrétního zákazníka a zároveň v nadsázce poukázat na výhody, které naše služby poskytují. Saša patří mezi naše předplatitele, je skvělý herec a hned několik rolí si zahrál i v našich nových reklamních spotech. Věřím, že zaujme a zároveň pobaví i televizní diváky," uvedl marketingový ředitel UPC Martin Smrž.
Saša Rašilov účinkuje kromě hlavního 30vteřinového spotu rovněž ve čtyřech kratších, v nichž postupně představuje služby digitální kabelové televize, vysokorychlostního internetu a telefonu. Je jak průvodcem domácnosti, tak představitelem všech její členů: otcem, matkou, dcerou i synem. Saša Rašilov bude prezentovat přednosti služeb UPC rovněž v novinách, rádiích a na internetu.
Výběr tváře UPC Česká republika vzešel z průzkumu mezi zákazníky společnosti v průběhu loňského roku. Ti si z nabídnuté třicítky osobností nejvíce přáli tváří svého poskytovatele kabelové televize, internetu a telefonu právě člena slavné české umělecké rodiny.
UPC Česká republika, s.r.o. je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,33 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá 1,2 milionu zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global, Inc.
(tz)