S ohledem na zvyšující se průměrný věk v populaci si dm stanovilo jako jednu z priorit usnadnit seniorům a nejen jim čtení složení výrobků a dalších informací umístěných na etiketách. Současný systém designu na výrobkových obalech preferuje mnoho jazykových mutací na úkor prostoru a velikosti písma. Naprostou novinkou a unikátní součástí vybavení prodejen dm se proto stávají čtecí lupy připevněné přímo na nákupní vozíky a opatřené krytkou s nápisem „dm lupa, s ní přečtu vše!".
Moderní designové prvky
Inovativní a přehledné uspořádání prodejen je v dm samozřejmostí. Přesto je jednou z priorit dm další rozvoj tohoto moderního designu. Modernizace byla částečně zahájena již v loňském roce, letos budou nové designové prvky, které mají zajistit větší přehlednost a snadnější orientaci, implementovány v prodejnách dm plošně.
Významnou změnou je zvýraznění profilujících sortimentních segmentů pro usnadnění orientace zákazníků. Sortimentní segment „zdravé výživy" bude oddělen regálovými děliči antracitové barvy, novým designovým prvkem bude také speciální regálové opláštění biopotravin oblíbené značky Alnatura. Zelenými děliči s nápisem „přírodní kosmetika" bude vymezen prostor pro výrobky přírodní kosmetiky a modrými děliči s nápisem „men´s world" sortiment pánské kosmetiky.
Všechny tyto nové designové elementy mají jediný cíl: zajistit zákazníkům dostatečný komfort a usnadnit jim orientaci v prodejně.
(tz)