České Budějovice, 21. 3. 2012 – Již podeváté proběhlo dne 20. 3. 2012 v Praze vyhlášení nejúspěšnějších obchodníků v České republice v rámci ankety GE Money Bank Obchodník roku 2011. Nyní již jsou známi vítězové: dm drogerie markt zvítězila v kategorii Prodejce drogistického zboží a v hlasování veřejnosti se umístila na krásném 3. místě před řetězci Lidl a Ikea. Soutěž Obchodník roku probíhala v 11 oborových kategoriích a dále v prestižních kategoriích o absolutního vítěze a cenu veřejnosti.
Výběr vítězů jedenácti oborových kategorií proběhl na základě expertního výzkumu, který realizuje nezávislá společnost Incoma Gfk na reprezentativním vzorku spotřebitelů z celé České republiky (proběhl v prosinci 2011 a lednu 2012).
Současně od 28. 11. 2011 do 29. 2. 2012 proběhlo internetové a SMS hlasování široké veřejnosti. Z výsledků byl vybrán držitel titulu GE Money Bank Obchodník roku 2011 – Cena veřejnosti.
Ze dvou nezávislých forem hlasování pak byl vybrán Absolutní vítěz GE Money Bank Obchodník roku 2011. Ten byl určen na základě obou nezávislých forem hlasování,
přičemž výzkum veřejného mínění společností Incoma GfK se podílel vahou 70 % a hlasování veřejnosti pomocí internetového formuláře a SMS 30 %.
dm dokázala odbornou i spotřebitelskou veřejnost přesvědčit zejména kvalitou svých služeb a příkladným chováním ve svém okolí. Ocenění za dm drogerii markt s.r.o. převzal v Praze jednatel společnosti Ing. Pavel Kadečka.
„Velice nás těší pozitivní zpětná vazba, kterou jsme získali od našich zákazníků a která je také patrná z výsledků ankety Obchodník roku 2011. Naši zákazníci oceňují nejlepší výběr značkových výrobků i privátních značek stejně jako výborný poměr mezi výkonem a cenou v dm. Zůstali jsme proto věrni našim dlouhodobým cenám a vsadili místo neustále se měnících lákavých nabídek na dlouhodobě příznivou cenovou hladinu v kombinaci s oblíbeným věrnostním programem active beauty světem výhod," hodnotí získání titulu jednatel společnosti Ing. Pavel Kadečka.
„Velice nás těší důvěra zákazníků v naši společnost. Ocenění je pro nás impulsem dále se vyvíjet a trvale usilovat o úzký kontakt s našimi zákazníky," vyjádřil svou radost nad oceněním Ing. Pavel Kadečka.
dm děkuje svým zákazníkům za přízeň a náklonnost a váží si ocenění, které v soutěži získala.
(tz)