INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
dm_Logo_Claim_CZ_4cZnamenitý výsledek pro dm drogerie markt s.r.o.: V 9. ročníku prestižní soutěže GE Money Bank Obchodník roku 2011 hlasovali spotřebitelé pro nejlepšího obchodníka v České republice. Společnost dm vyšla jako vítěz v kategorii Prodejce drogistického zboží za rok 2011 a byla tak oceněna jako nejoblíbenější drogistický řetězec v České republice.

České Budějovice, 21. 3. 2012 – Již podeváté proběhlo dne 20. 3. 2012 v Praze vyhlášení nejúspěšnějších obchodníků v České republice v rámci ankety GE Money Bank Obchodník roku 2011. Nyní již jsou známi vítězové: dm drogerie markt zvítězila v kategorii Prodejce drogistického zboží a v hlasování veřejnosti se umístila na krásném 3. místě před řetězci Lidl a Ikea. Soutěž Obchodník roku probíhala v 11 oborových kategoriích a dále v prestižních kategoriích o absolutního vítěze a cenu veřejnosti.

Výběr vítězů jedenácti oborových kategorií proběhl na základě expertního výzkumu, který realizuje nezávislá společnost Incoma Gfk na reprezentativním vzorku spotřebitelů z celé České republiky (proběhl v prosinci 2011 a lednu 2012).

Současně od 28. 11. 2011 do 29. 2. 2012 proběhlo internetové a SMS hlasování široké veřejnosti. Z výsledků byl vybrán držitel titulu GE Money Bank Obchodník roku 2011 – Cena veřejnosti.

Ze dvou nezávislých forem hlasování pak byl vybrán Absolutní vítěz GE Money Bank Obchodník roku 2011. Ten byl určen na základě obou nezávislých forem hlasování,

přičemž výzkum veřejného mínění společností Incoma GfK se podílel vahou 70 % a hlasování veřejnosti pomocí internetového formuláře a SMS 30 %.

dm dokázala odbornou i spotřebitelskou veřejnost přesvědčit zejména kvalitou svých služeb a příkladným chováním ve svém okolí. Ocenění za dm drogerii markt s.r.o. převzal v Praze jednatel společnosti Ing. Pavel Kadečka.

„Velice nás těší pozitivní zpětná vazba, kterou jsme získali od našich zákazníků a která je také patrná z výsledků ankety Obchodník roku 2011. Naši zákazníci oceňují nejlepší výběr značkových výrobků i privátních značek stejně jako výborný poměr mezi výkonem a cenou v dm. Zůstali jsme proto věrni našim dlouhodobým cenám a vsadili místo neustále se měnících lákavých nabídek na dlouhodobě příznivou cenovou hladinu v kombinaci s oblíbeným věrnostním programem active beauty světem výhod," hodnotí získání titulu jednatel společnosti Ing. Pavel Kadečka.

„Velice nás těší důvěra zákazníků v naši společnost. Ocenění je pro nás impulsem dále se vyvíjet a trvale usilovat o úzký kontakt s našimi zákazníky," vyjádřil svou radost nad oceněním Ing. Pavel Kadečka.

dm děkuje svým zákazníkům za přízeň a náklonnost a váží si ocenění, které v soutěži získala.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3