INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
TOM_S12_SUM_TH_TR_150dpiSpolečnost Tommy Hilfiger představuje novou limitovanou edici letních vůní tommy summer a tommy girl summer. Nová vůně inspirovaná elegantním plážovým stylem – od slušivých plavek, důmyslných plážových sukní a slamáků – zachycuje vzpomínky na léto. Skvěle se hodí do vaší plážové tašky.

Kolínská tommy summer eau de toilette je charakteristická svými rychlými přechody mezi bylinnými tóny nespoutané máty, levandule, rozmarýnu a palmy, jiskrnou špetku jalovce a badyánu se záchvěvem mořské páry zachyceným nad sytým dřevitým spodním tónem. Je to jako zažít něco zcela nového—jako objevit nedotčenou prosluněnou pláž po dlouhém bloudění po příkré a zarostlé cestě pralesem.

Dámská toaletní voda tommy girl summer eau de toilette vás přenese do nadpozemského tropického útočiště plného živých barev a vzrušení. Jemný akcent plumérie – oblíbené a vzácné tropické květiny – je oživen v celé své různorodé kráse. Šťavnaté svěží elementy plumérie zvýrazňuje lipový květ spolu s voňavou magnólií a kokosovou vodou. Ty jsou potřísněné trpkými tóny zelené guavy a červených bobulí a volně přecházejí do jemného akordu bukového dřeva, který dodává texturu a komfort.

Limitovaná edice letních vůní tommy summer a tommy girl summer se bude prodávat od <> a jejich doporučená maloobchodní cena je <> za 100ml balení. Vůně budou k dostání v <>

O skupině Tommy Hilfiger Group

Skupina Tommy Hilfiger Group je se svým portfoliem prvotřídního značkového lifestylového oblečení, které zahrnuje značky Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim, jednou z neuznávanějších skupin nabízejících designové oděvy. Zaměřuje se na navrhování a prodej vysoce kvalitní pánské a dámské módy, oblečení pro děti a kolekcí z džínoviny. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí doplňkové lifestylové výrobky, jako například módní doplňky, parfémy a bytové doplňky. Zboží pod značkami Tommy Hilfiger je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé sítě maloprodejen Tommy Hilfiger, předních specializovaných prodejen, obchodních domů a jiných vybraných maloobchodních míst a kanálů. Více informací o skupině Tommy Hilfiger Group naleznete na www.tommy.com.

Od roku 1995 vyrábí divize Tommy Hilfiger Toiletries parfémy a tělovou kosmetiku, která odráží témata amerického životního stylu návrháře Tommyho Hilfigera. Je součástí divize Aramis and Designer Fragrance skupiny Estée Lauder Companies, která vyrábí a prodává exkluzivní značkové parfémy a pleťovou kosmetiku. Estée Lauder Companies je jedním z nejvýznamnějších výrobců a prodejců kvalitní pleťové kosmetiky, výrobků k líčení, parfémů a vlasové kosmetiky.

O společnosti Phillips-Van Heusen Corporation

Phillips-Van Heusen Corporation, jedna z největších oděvních společností na světě, vlastní věhlasné značky Calvin Klein a Tommy Hilfiger a zboží těchto značek prodává po celém světě. Má největší nabídku košil, kravat a šátků a prodává celou řadu výrobků pod svými vlastními značkami, jako jsou Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass a G.H. Bass & Co., i výrobky licencovaných značek, například Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, JOE Joseph Abboud, DKNY a Timberland. Navštivte www.pvh.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3