INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
TOM_S12_SUM_TH_TR_150dpiSpolečnost Tommy Hilfiger představuje novou limitovanou edici letních vůní tommy summer a tommy girl summer. Nová vůně inspirovaná elegantním plážovým stylem – od slušivých plavek, důmyslných plážových sukní a slamáků – zachycuje vzpomínky na léto. Skvěle se hodí do vaší plážové tašky.

Kolínská tommy summer eau de toilette je charakteristická svými rychlými přechody mezi bylinnými tóny nespoutané máty, levandule, rozmarýnu a palmy, jiskrnou špetku jalovce a badyánu se záchvěvem mořské páry zachyceným nad sytým dřevitým spodním tónem. Je to jako zažít něco zcela nového—jako objevit nedotčenou prosluněnou pláž po dlouhém bloudění po příkré a zarostlé cestě pralesem.

Dámská toaletní voda tommy girl summer eau de toilette vás přenese do nadpozemského tropického útočiště plného živých barev a vzrušení. Jemný akcent plumérie – oblíbené a vzácné tropické květiny – je oživen v celé své různorodé kráse. Šťavnaté svěží elementy plumérie zvýrazňuje lipový květ spolu s voňavou magnólií a kokosovou vodou. Ty jsou potřísněné trpkými tóny zelené guavy a červených bobulí a volně přecházejí do jemného akordu bukového dřeva, který dodává texturu a komfort.

Limitovaná edice letních vůní tommy summer a tommy girl summer se bude prodávat od <> a jejich doporučená maloobchodní cena je <> za 100ml balení. Vůně budou k dostání v <>

O skupině Tommy Hilfiger Group

Skupina Tommy Hilfiger Group je se svým portfoliem prvotřídního značkového lifestylového oblečení, které zahrnuje značky Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim, jednou z neuznávanějších skupin nabízejících designové oděvy. Zaměřuje se na navrhování a prodej vysoce kvalitní pánské a dámské módy, oblečení pro děti a kolekcí z džínoviny. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí doplňkové lifestylové výrobky, jako například módní doplňky, parfémy a bytové doplňky. Zboží pod značkami Tommy Hilfiger je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé sítě maloprodejen Tommy Hilfiger, předních specializovaných prodejen, obchodních domů a jiných vybraných maloobchodních míst a kanálů. Více informací o skupině Tommy Hilfiger Group naleznete na www.tommy.com.

Od roku 1995 vyrábí divize Tommy Hilfiger Toiletries parfémy a tělovou kosmetiku, která odráží témata amerického životního stylu návrháře Tommyho Hilfigera. Je součástí divize Aramis and Designer Fragrance skupiny Estée Lauder Companies, která vyrábí a prodává exkluzivní značkové parfémy a pleťovou kosmetiku. Estée Lauder Companies je jedním z nejvýznamnějších výrobců a prodejců kvalitní pleťové kosmetiky, výrobků k líčení, parfémů a vlasové kosmetiky.

O společnosti Phillips-Van Heusen Corporation

Phillips-Van Heusen Corporation, jedna z největších oděvních společností na světě, vlastní věhlasné značky Calvin Klein a Tommy Hilfiger a zboží těchto značek prodává po celém světě. Má největší nabídku košil, kravat a šátků a prodává celou řadu výrobků pod svými vlastními značkami, jako jsou Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Bass a G.H. Bass & Co., i výrobky licencovaných značek, například Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL Michael Kors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, JOE Joseph Abboud, DKNY a Timberland. Navštivte www.pvh.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3