INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Intersnack, s portfoliem značek Bohemia, Slovakia a Canto, se s ohledem na aktuální události v Japonsku rozhodla stáhnout z médií kampaň na svoji loňskou novinku Senza Wasabi. Kampaň, původně nakoupená na březen, se i díky vstřícnému postoji českých médií (zejména televizí) přesouvá na pozdější období.

Nový ředitel marketingu společnosti Intersnack, Michal Riegel (35), tento krok komentoval: „Reagujeme tak na kritickou situaci v Japonsku, během níž se nám kampaň s japonskými motivy vedená s humorem a nadsázkou nejeví jako vhodná. Rád bych poděkoval všem našim mediálním partnerům, kteří projevili maximální vstřícnost a umožnili nám kampaň zrušit a přesunout na jiné období bez uplatnění storno poplatků."

Prémiová řada chipsů Bohemia Senza je zaměřena na cizokrajné příchutě a evokuje charakteristické pokrmy či přísady z různých zemí. Kromě novinky Senza Wasabi odkazující na japonskou kuchyni, její portfolio tvoří příchutě ocet balsamico (Itálie), gurmánská hořčice (Francie) a pikantní chilli (Mexico).

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3