Dovolena.cz, člen skupiny Student Agency, masivně roste a za první čtvrtletí roku 2012 vykázala meziroční nárůst prodeje zájezdů ve výši 48 %. Rostl i prodej doplňkových služeb k zájezdům, a to meziročně o 10 %. Hlavními tahouny prodeje zájezdů přitom v prvním čtvrtletí byly zejména first minute zájezdy, kde klienti letos často využívali slevy až na dvě děti do 18 let zdarma nebo volili slevy na zájezdy až 30% z ceny. V případě samotných first minute zájezdů činil meziroční nárůst prodeje přibližně 60 %.
Velký úspěch zaznamenaly české cestovní kanceláře, jejichž prodej se na portálu Dovolená.cz výrazně zvýšil. V meziročním srovnání se jedná o navýšení přes 131%. Mírný nárůst byl také v prodeji německých cestovních kanceláří. Web Dovolená.cz je prozatím jediným místem, které propojilo nabídku českých a německých cestovních kanceláří a nabízí tak největší nabídku zájezdů na českém trhu.
Prodej letních zájezdů odstartoval. Na last minute zájezdy odjede letos s dovolena.cz cca 55 tisíc klientu. Prodej podpoří poprvé v historii Student Agency i televizní kampaň
Prodej last minute zájezdů tento týden naplno odstartoval. Největší zájem je o Řecko, Egypt, Turecko a Tunis. Očekáváme, že letos odjede na last minute až 55.000 klientů. Díky propojení nabídek českých a zahraničních cestovních kanceláří nabízí dovolena.cz nejlepší ceny na trhu.
Portál Dovolená.cz výrazně posunula standard vyhledávání zájezdů. Většina nabídek last minute je napojena přímo na rezervační systémy cestovních kanceláří, což garantuje vždy aktuální cenu zájezdů. Toto technické řešení také umožní, aby klienti nemuseli vyhledávat ve vyprodaných zájezdech, ale ihned viděli, zda je zájezd volný.
Další novinkou jsou také apartmány v blízkých dovolenkových destinacích, především v Chorvatsku a Itálii. Portál dovolená.cz aktuálně nabízí více než 10 000 apartmánů, které jsou také napojeny přímo na systém cestovních kanceláří a garantují vždy tu nejaktuálnější cenu.
Aktuální cenová nabídka:
Řecko, 8 dní, od 6 164 Kč
Španělsko, 8 dní, od 5 833 Kč
Turecko, 8 dní, od 6 597 Kč
Egypt, 8 dní od 7 998 Kč
Tunisko, 8 dní od 7 233 Kč
Bulharsko, 8 dní od 7132 Kč
Na sezónu připravila dovolena.cz řadu novinek také v oblasti marketingu a komunikace. Svou marketingovou komunikaci směřuje portál dovolena.cz především do on-line reklamy, kde připravila na letní sezónu řadu zajímavých kreativ včetně samonačítacích bannerů, které budou pravidelně obměňovat nabídku vybraných dovolených. Internetová kampaň bude probíhat na nejnavštěvovanějších informačních a vyhledávacích tuzemských portálech.
Pro zvýšení povědomí o značce dovolena.cz využije Student Agency poprvé v historii i televizní sponzorské vzkazy. Sponzorské vzkazy proběhnou u vytipovaných pořadů jak na ČT, tak Prima a TV Nova.
Zároveň na letošní rok připravila dovolena.cz i tištěnou inzerci v life-stylových časopisech. Komunikace bude probíhat ve vytipovaných periodikách, ve kterých hodlá komunikovat výhody využití prodejního portálu dovolena.cz. Celá komunikace bude provázána s postavičkou Hvězda Dovolena.cz.
(tz)