INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
BILLA_lutStoprocentně český původ masných produktů privátní značky Vocílka obchodní řetězec BILLA od května intenzivně propaguje dvěma novými televizními spoty. Televizní reklama z pera agentury Kaspen/Jung von Matt bude v období celé grilovací sezóny podporovat kvalitu a českost jak čerstvého masa, tak i marinovaných masových specialit Vocílka. V průběhu letních měsíců pak proběhne cílená kampaň na podporu marinovaných mas na bázi pozitivní šeptandy (word of mouth) nazvaná „Česko hledá marinádu".

„'Šeptnandové' kampaně se šíří lavinovitě od spotřebitele ke spotřebiteli," řekl generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku Jaroslaw Szczypka. „Jsou pro nás stejně zajímavé jako klasické reklamní nástroje, se kterými jsme až dosud pracovali," dodal. Prostřednictvím agentury Outbreak, autora kampaně a specialisty na zákaznické zapojení, se projektu zúčastní zhruba tisícovka českých rodin, která ráda griluje.

Do marinádové kampaně se zájemci budou moci hlásit v průběhu května prostřednictvím internetových stránek www.ceskohledamarinadu.cz. Podmínkou pro účast v soutěži a obdržení takzvaného party balíčku, který bude obsahovat více než jeden kilogram masa Vocílka a další večírkové propriety, je potvrzená účast alespoň pěti dospělých hostů na jedné akci. Vítězný recept budou vybírat specialisté společnosti BILLA a jeho autor dostane kromě jiného jako hlavní dárek velkou soukromou grilovací párty. Vítěznou masovou marinádu, která bude bez konzervantů, éček i jiných aditiv, pak Billa v nadcházejícím roce uvede do prodeje.

Maso, prodávané v BILLE pod privátní značkou Vocílka, je výhradně z kvalitních a pečlivě sledovaných českých chovů a u nás také zpracovávané. Jde o maso nejvyšší jakosti s kompletním rodokmenem a garantovanou kvalitou. Na jeho zpracování od porážky až po naporcování dohlížejí pracovníci BILLY přímo v masokombinátu. Podobně vysoký podíl produktů s českým původem mají v tomto řetězci ještě mléčné výrobky. Více než 90 procent z nich je vyráběno z českého mléka a v českých závodech. Z celkového množství všech produktů jich má český původ 65 procent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3