„'Šeptnandové' kampaně se šíří lavinovitě od spotřebitele ke spotřebiteli," řekl generální ředitel společnosti BILLA v ČR a na Slovensku Jaroslaw Szczypka. „Jsou pro nás stejně zajímavé jako klasické reklamní nástroje, se kterými jsme až dosud pracovali," dodal. Prostřednictvím agentury Outbreak, autora kampaně a specialisty na zákaznické zapojení, se projektu zúčastní zhruba tisícovka českých rodin, která ráda griluje.
Do marinádové kampaně se zájemci budou moci hlásit v průběhu května prostřednictvím internetových stránek www.ceskohledamarinadu.cz. Podmínkou pro účast v soutěži a obdržení takzvaného party balíčku, který bude obsahovat více než jeden kilogram masa Vocílka a další večírkové propriety, je potvrzená účast alespoň pěti dospělých hostů na jedné akci. Vítězný recept budou vybírat specialisté společnosti BILLA a jeho autor dostane kromě jiného jako hlavní dárek velkou soukromou grilovací párty. Vítěznou masovou marinádu, která bude bez konzervantů, éček i jiných aditiv, pak Billa v nadcházejícím roce uvede do prodeje.
Maso, prodávané v BILLE pod privátní značkou Vocílka, je výhradně z kvalitních a pečlivě sledovaných českých chovů a u nás také zpracovávané. Jde o maso nejvyšší jakosti s kompletním rodokmenem a garantovanou kvalitou. Na jeho zpracování od porážky až po naporcování dohlížejí pracovníci BILLY přímo v masokombinátu. Podobně vysoký podíl produktů s českým původem mají v tomto řetězci ještě mléčné výrobky. Více než 90 procent z nich je vyráběno z českého mléka a v českých závodech. Z celkového množství všech produktů jich má český původ 65 procent.
(tz)