Mio, přední světový dodavatel přenosných navigačních zařízení, nabízí fotbalovým fanouškům, kteří se chystají na EURO 2012, využít jejich účast na maximum. Pro všechny nové majitele navigací Mio Spirit je od dneška připraven speciálně vytvořený balík s více než 1800 body zájmu – POI EURO 2012.
„Fotbal patří v ČR mezi nejoblíbenější sporty. Proto se domníváme, že si mnoho českých fanoušků nenechá ujít chystaný fotbalový svátek. Polsko i Ukrajina jsou pro české fanoušky geograficky velmi blízko, a proto se dá očekávat, že se budou na místa jednotlivých zápasů masivně dopravovat svými automobily," řekl Tomáš Kudweis, obchodní a marketingový manažer Mio pro ČR a SR. „Navigace Mio jim s doživotními a aktuálními mapami pomohou na místo bezpečně dojet, ale také se orientovat v prostředí neznámých měst. Další výhodou jsou například jejich funkce nalezení nejbližších dostupných parkovišť v cíli cesty, což může ušetřit prostředky za parkování před stadiony."
Balík EURO 2012 POI obsahuje stadióny a lokality zajímavé pro fanoušky v 8 hostitelských městech v Polsku a na Ukrajině. Všechny stadióny spojené s fotbalovým mistrovstvím mají i své vlastní NavPix™ fotografie, které osahují jejich GPS souřadnice a zároveň zajistí jejich snadnou vizuální identifikaci.
Pro zajištění všech dalších potřeb majitelů navigací Mio obsahuje balík POI EURO 2012 i další související informace, jako jsou ubytování a restaurace v různých cenových úrovních, bary a kluby, kulturní a turistické atrakce, muzea a galerie, divadla a kina, obchody a nákupní střediska, zdravotní střediska, letiště, nádraží, informační centra a další.
Uvedené speciální body zájmu pro EURO 2012 mohou zdarma získat majitelé nových navigací Mio Spirit pořízených od 15. 5. do 30. 6. 2012 na stránkách www.mio.com. Stažení probíhá v rámci věrnostního programu Mio Advantage, kam lze navigaci Mio zdarma zaregistrovat, a čerpat tak další výhody.
Chcete-li získat další informace o službách, produktech a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.
O společnosti Mio
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1700 lidí a své produkty prodává ve více jak 58 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.
Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More", tedy „Objevte více", vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
(tz)