„Prodejny malého formátu pro rychlý nákup ve velkých městech prožívají určitou renesanci," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „Jsou prověřené z hlediska zájmu spotřebitelů, kteří jsou zvyklí chodit do nich na své denní nákupy. I tyto prodejny ale musejí vypadat dobře, proto je pravidelně upravujeme tak, aby se v nich zákazníci cítili pohodlně," dodal s tím, že BILLA hodlá v letošním roce rekonstruovat ještě zhruba desítku dalších filiálek.
Nové vybavení od uzavíratelných chladících a mrazících boxů a skříní až po osvětlení je zaměřené na úsporné technologie. Barevné provedení prodejny odpovídá současnému designu všech filiálek BILLA. Rekonstrukce byla realizovaná za provozu v průběhu uplynulého měsíce.
Celkem je nyní v portfoliu BILLY v České republice 203 prodejen. Billa v nich zaměstnává více než 6 200 pracovníků.
(tz)