INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
screenshot_meteoskop-cz
Nový portál na předpověď počasí se může pochlubit jako jediný unikátními meteogramy a podrobným vývojem počasí; návštěvníci ocení líbivý design i přehlednost zobrazených údajů.

V průběhu letošního léta se na českém internetu objevil nový portál zaměřený na předpověď počasí – Meteoskop.cz. Mezi uživateli si velmi rychle našel své fanoušky zejména pro svoji přehlednost. Jako první český web nabízí i unikátní meteogramy s dosud nevídanou třídenní hodinovou předpovědí.

Čím se tedy Meteoskop.cz může chlubit? „Jsme schopni zobrazit předpověď počasí pro více než 15 000 míst v České republice. Každý si může najít předpověď pro svou obec nebo její blízké okolí," komentoval hlavní výhodu provozovatel portálu Meteoskop.cz Jan Raab. Stačí zadat kýžené místo do vyhledávače na webu.

screenshot_meteogramy_meteoskop-cz

Podrobný vývoj počasí

Podobně jako na pocasi.idnes.cz je i zde k dispozici mapka s předpovědí a časovou osou. Kromě ní však portál nabízí podrobný vývoj počasí v hodinovém intervalu pro zvolené místo na tři dny dopředu. Návštěvník se tak nejen dozví vývoj teploty, ale například i rychlost větru a stupeň vlhkosti či výši srážek pro konkrétní hodinu na jednom místě bez nutnosti se nořit hlouběji do stránek webu. „Chceme, aby si lidé mohli zjistit více podrobností o počasí v konkrétní čas, který je zajímá," dodal Jan Raab.

Přehledně v grafech

Neposlední novinkou je pak meteogram, který zachycuje vývoj všech ukazatelů v přehledném grafu s možností odečíst aktuální předpovídanou hodnotu z libovolného bodu. Tento způsob zobrazení předpovědi doposud žádný konkurenční portál nenabízí. „Takto podrobné informace nabízí pouze www.chmi.cz, avšak Meteoskop klade důraz na přehlednost a srozumitelnost. Cílem je, aby se každý návštěvník dostal rychle a snadno k informacím, které ho zajímají," zakončuje Jan Raab.

Podle údajů z Google Analytics navštívilo tento portál za první měsíc zkušebního provozu již více než 15 000 unikátních návštěvníků. Téměř 60 % z nich se pravidelně vrací.

Aktuální předpověď na Facebook

To, že je hlavním cílem nového portálu uživatelská příjemnost, nedokládá pouze přehlednost stránek, ale také další služby, které nabízí. Příkladem je funkce pro vložení aktuální předpovědi na Facebook. Majitelé webových stránek si mohou na své stránky vložit widget s aktuální předpovědí nebo meteogramem.

Pro horké počasí v těchto dnech připravil Meteoskop.cz navíc jeden vtípek – stačí zadat na webu jako hledané místo „Chci zimu".

Více se o portále dozvíte na stránkách http://www.meteoskop.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3