INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
O tom, že není pivo jako pivo a každý druh se hodí k jiné příležitosti, se od konce srpna mohou přesvědčit zákazníci INTERSPARU. Společnost SPAR ČOS ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem připravila ojedinělý projekt Svět piva, který napomáhá k lepší orientaci při výběru a nákupu tohoto oblíbeného nápoje. Zcela nový koncept prodeje přehledně prezentuje a zároveň poskytuje informace o pivu a jeho druzích, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech a o chráněném zeměpisném označení České pivo. V neposlední řadě inspiruje k využití tohoto nápoje v rámci gastronomie a nabízí pohodlný a kulturní nákup. Zákazníkům představili novou pivní sekci dne 29. srpna v Intersparu Praha Štěrboholy šéfkuchař Zdeněk Pohlreich společně s panem Václavem Berkou, obchodním sládkem pivovaru Plzeňský Prazdroj.

„Mnoho zákazníků v dnešní uspěchané době nemá čas a trpělivost na to, aby zboží hledali. Pivní svět jim umožní rychle se orientovat v přehledné nabídce piv, která je doplněna informacemi, které zákazníky zajímají. Dozví se, z jakých surovin se piva vaří. Nabídne také tipy, jak spojit pivní chutě s pokrmy připravenými z čerstvých potravin," řekl k projektu Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS. „Věřím, že Pivní svět zákazníkům ještě více zpříjemní nakupování ve vybraných prodejnách INTERSPAR a zároveň je bude inspirovat k nevšedním kulinářským a pivním zážitkům. Jsme přece pivním národem a pivo se dá využít v gastronomii dokonale. Náš navigační systém ve Světě piva by se měl stát inspirací nejenom k nákupům, měl by ale vyvolat i chuť uvařit něco dobrého," dodal Martin Ditmar.

První speciálně upravené plochy Pivního světa byly zrealizovány v hypermarketech INTERSPAR v Praze Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská. V následujících měsících letošního roku se představí v dalších dvou prodejnách. V průběhu roku 2013 se zákazníci na Svět piva mohou těšit v dalších hypermarketech INTERSPAR po celé České republice.

„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva," řekl Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.

Cílem nové pivní sekce je, aby se stala inspirujícím místem k nákupu, kde se lidé zároveň vzdělají o tom, jak se pivo vyrábí a z jakých surovin. V neposlední řadě se nakupující dozvědí, jak pivo, které si přinesou domů, správně servírovat a skladovat, tak aby si ho vychutnali v té nejlepší kvalitě.

Spojování chutí umocňuje požitek z jídla

Ve Světě piva se každý může přesvědčit o tom, že různá piva jsou vhodná pro různé příležitosti, a také že pivo lze velmi dobře využít při vaření. Každé pivo má trochu jinou recepturu, a tedy odlišnou chuť, a proto dává vyniknout i jinému pokrmu. Přinášíme několik tipů a doporučení od skutečných specialistů, Václava Berky, staršího obchodního sládka z Plzeňského Prazdroje a šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3