INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
O tom, že není pivo jako pivo a každý druh se hodí k jiné příležitosti, se od konce srpna mohou přesvědčit zákazníci INTERSPARU. Společnost SPAR ČOS ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem připravila ojedinělý projekt Svět piva, který napomáhá k lepší orientaci při výběru a nákupu tohoto oblíbeného nápoje. Zcela nový koncept prodeje přehledně prezentuje a zároveň poskytuje informace o pivu a jeho druzích, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech a o chráněném zeměpisném označení České pivo. V neposlední řadě inspiruje k využití tohoto nápoje v rámci gastronomie a nabízí pohodlný a kulturní nákup. Zákazníkům představili novou pivní sekci dne 29. srpna v Intersparu Praha Štěrboholy šéfkuchař Zdeněk Pohlreich společně s panem Václavem Berkou, obchodním sládkem pivovaru Plzeňský Prazdroj.

„Mnoho zákazníků v dnešní uspěchané době nemá čas a trpělivost na to, aby zboží hledali. Pivní svět jim umožní rychle se orientovat v přehledné nabídce piv, která je doplněna informacemi, které zákazníky zajímají. Dozví se, z jakých surovin se piva vaří. Nabídne také tipy, jak spojit pivní chutě s pokrmy připravenými z čerstvých potravin," řekl k projektu Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS. „Věřím, že Pivní svět zákazníkům ještě více zpříjemní nakupování ve vybraných prodejnách INTERSPAR a zároveň je bude inspirovat k nevšedním kulinářským a pivním zážitkům. Jsme přece pivním národem a pivo se dá využít v gastronomii dokonale. Náš navigační systém ve Světě piva by se měl stát inspirací nejenom k nákupům, měl by ale vyvolat i chuť uvařit něco dobrého," dodal Martin Ditmar.

První speciálně upravené plochy Pivního světa byly zrealizovány v hypermarketech INTERSPAR v Praze Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská. V následujících měsících letošního roku se představí v dalších dvou prodejnách. V průběhu roku 2013 se zákazníci na Svět piva mohou těšit v dalších hypermarketech INTERSPAR po celé České republice.

„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva," řekl Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.

Cílem nové pivní sekce je, aby se stala inspirujícím místem k nákupu, kde se lidé zároveň vzdělají o tom, jak se pivo vyrábí a z jakých surovin. V neposlední řadě se nakupující dozvědí, jak pivo, které si přinesou domů, správně servírovat a skladovat, tak aby si ho vychutnali v té nejlepší kvalitě.

Spojování chutí umocňuje požitek z jídla

Ve Světě piva se každý může přesvědčit o tom, že různá piva jsou vhodná pro různé příležitosti, a také že pivo lze velmi dobře využít při vaření. Každé pivo má trochu jinou recepturu, a tedy odlišnou chuť, a proto dává vyniknout i jinému pokrmu. Přinášíme několik tipů a doporučení od skutečných specialistů, Václava Berky, staršího obchodního sládka z Plzeňského Prazdroje a šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3