INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Počet zákazníků, kteří odebírají zemní plyn od CENTROPOL ENERGY, překročil hranici 50 000. Za poslední rok získala firma téměř 20 tisíc nových zákazníků. Společnost tak posílila pozici druhého největšího alternativního dodavatele zemního plynu. Osmdesát procent odběratelů tvoří domácnosti, zbývající zhruba pětinu tvoří firmy, organizace veřejné správy a další velcí a střední klienti. Celkově má CENTROPOL ENERGY již téměř 320 tisíc zákazníků, kterým dodává elektřinu a plyn.

"Hranici 50.000 zákazníků jsme překročili za zhruba dva a půl roku působení na trhu se zemním plynem. To je vzhledem k výrazné konkurenci především dominantních dodavatelů výborný výsledek. Mezi alternativními dodavateli jsme jasnou dvojkou na trhu. Získávat nové zákazníky se nám daří především díky zajímavým cenám," uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY. Na konci loňského roku například společnost ohlásila až 25 procentní snížení ceny plynu.

CENTROPOL ENERGY vstoupil na trh s plynem pro domácnosti na začátku roku 2010. Zhruba před rokem a půl se stal subjektem zúčtování na trhu s plynem a mohl tak výrazněji snížit ceny. Postupně se mu tak podařilo dostat se až na druhou pozici mezi alternativními dodavateli v počtu zákazníků. „Naším dlouhodobým cílem je být jedničkou také v dodávkách zemního plynu stejně, jako je tomu v segmentu elektrické energie. Pro získávání dalších zákazníků tu prostor určitě existuje. Do konce roku bychom se chtěli přiblížit hranici 60.000 zákazníků," doplňuje Lukáš Pokrupa. Vysoké přírůstky jak odběratelů plynu, tak elektrické energie se pozitivně odrazily na tržbách společnosti, které za první pololetí meziročně vzrostly z loňských dvou miliard na tři miliardy korun.

O společnosti CENTROPOL ENERGY

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Elektřinu dodává téměř 270.000 zákazníků, přičemž loni získal téměř polovinu všech zákazníků, kteří změnili svého dodavatele. Zemní plyn dodává společnost více než 50.000 zákazníků. Odběrateli jsou především domácnosti, které tvoří více než 80 procent zákazníků. Mezi další patří města, obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Velké množství zákazníků nyní firma získává v segmentu velkých odběratelů, na který se letos zaměřuje. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

Společnost CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Za rok 2011 společnost vykázala tržby na úrovni 4,65 miliardy korun, což je meziročně více než dvojnásobek.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3