INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Zippo_Balen_80_VyrociJedna z nejuznávanějších značek na světě oslaví v Praze 80. narozeniny a zároveň 500miliontý vyrobený zapalovač. Češi mají Zippo výrobky čím dál více v oblibě pro jejich celoživotní záruku kvality a originální design.

Oslavit 80. výročí existence společnosti a vzdát hold letos vyrobenému 500milióntému zapalovači a speciální edici se rozhodlo Zippo také v Praze. Vzhledem k image výrobků si pro prezentaci posledních produktových novinek vybrala společnost právě týden designu.

Značka Zippo je stejně jako po celém světě i v České republice americkou ikonou a symbolem nejen stylových zapalovačů, ale i dalších lifestylových doplňků jako například hodinek, parfémů či outdoorových produktů.

Pro svůj elegantní design a jedinečnou garanci kvality v podobě celoživotní záruky pod známým heslem „It works, or we fix it." si získaly výrobky Zippo v posledních letech velkou oblibu také mezi Čechy. Vzrůstající zájem českého trhu tak odráží celosvětový trend (prodeje v USA vzrostly v posledním roce o 24 %). Kromě proslulých Zippo zapalovačů je pak na českém v poslední době absolutním hitem také kapesní ohřívač.

„Vypozorovali jsme zajímavý trend v chování českých spotřebitelů v porovnání s americkými. Pokud je nějaký produkt velmi úspěšný na americkém trhu, je to doslova trhák na našem a naopak. Češi si ale na rozdíl od průměrného Američana koupi výrobku Zippo více promýšlejí a rozhodujícím faktorem bývá často záruka vysoké kvality. V Americe je naproti tomu rozhodování založeno více na emocích." řekl Tomáš Kadláček z českého zastoupení společnosti Zippo.

Produkty Zippo se během své 80leté existence staly pro jejich majitele čímsi, co vyjadřuje osobní životní styl a image. Stejně tak je značka vnímána i v Česku, a proto není výjimkou, pokud se velké korporace ztotožňují s požadavkem vysoké kvality a stylového designu a nechávají si vyrábět zapalovače Zippo „na míru" jako hodnotné dárky pro své partnery i zaměstnance. To podporuje mimo jiné i rostoucí celosvětovou základnu sběratelů výrobků Zippo.

Počet Zippo fanoušku a sběratelů se totiž v současné době jen v USA odhaduje na 4 miliony a je známo 11 sběratelských Zippo klubů po celém světě. Příznivci značky jsou ale hojně aktivní také na sociálních sítích, což dokládá téměř čtvrtmilion fanoušků na Facebooku, více než 34 000 videí na YouTube či 18 milionů stáhnutí Zippo iPhone aplikace. Oblíbenost a stylovost Zippo dobyla ale i svět filmu – legendární zapalovače si zahrály ve více než 1 500 snímcích a TV show, např. v „I Love Lucy", „The X-Men" a „Hairspray – the Musical".

V Čechách se loni Zippo rozhodlo začít také s e-shopem, který získal svou autentickou podobu a vycházel z původního konceptu katalogu produktů. Online obchod se však za krátký čas stal oblíbeným místem pro spotřebitele. Ti si tak dnes mohou vybírat ze široké škály designů, limitovaných či sběratelských edic.

Více informací o produktech a historii společnosti Zippo k nalezení na www.zippo.cz

(tz)Zippo_500mil_zapalovac

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3