INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Za úspěchem sportovců a sportovních týmů stojí mnoho aspektů, které přispívají k celkovému výsledku. K nejdůležitějším patří kvalitní sportovní vybavení, strava a v neposlední řadě marketing, který přitáhne do ochozů více diváků. Všechny tyto tři složky nabízí nyní sportovním týmům nová společnost, firma Sportmade, která právě vstupuje na český trh. Přináší osvědčený recept z vyspělých zemí a své zkušenosti s fungováním stejného konceptu na Slovensku.

„Společnost Sportmade přichází na český trh s unikátním projektem, jehož cílem je spolupracovat se sportovními kluby a komunitami všech výkonnostních úrovní a sportů. Jejím cílem je zkvalitnění jejich fungování, zabezpečení sportovního oblečení, obuvi, vybavení a sportovních doplňků, stejně tak zdravé výživy, pitného režimu a sportovního marketingu," řekl Ivan Pavlík, zástupce vedení společnosti Sportmade.

Ivan Pavlík dále dodal: „Chceme podporovat zajímavé projekty v oblasti profesionálního, ale i amatérského sportu, které povedou ke zvýšení kvality přístupu a práce s aktivními sportovci zejména s dětmi a mládeží. Chceme také pomáhat rozvíjet a podporovat talenty a snažit k aktivnímu sportu přivést co nejvíce jedinců."

Sportovním klubům spolupráce přinese ty nejkvalitnější produkty od silného profesionálního partnera a zároveň služby vedoucí k efektivnímu vynaložení finančních prostředků. Například z portfolia produktů firmy Nike má Sportmade, jakožto oficiální distributor týmových produktů Nike, nejširší nabídku zboží na trhu právě pro kluby a hráče. Vedle vybavení je dalším důležitým krokem sportovního týmu k úspěchu kvalitní výživa. Sportmade na náš trh nyní přináší komplexní nabídku výživových doplňků pro sportovní týmy, prestižní značky Nutrend. Na stejné bázi spolupracuje Sportmade také s PepsiCo.

Třetím pilířem služeb společnosti je sportovní marketing. Zde nabízí Sportmade zejména komplexní řešení podporující návštěvnost, zvýšení prodeje vstupenek i permanentek a kompletní zajištění provozu fanshopů, které podporují efektivní fungování klubu v moderním prostředí.

Společnost je složena z bývalých aktivních profesionálních sportovců a další expertů ze sportovní branže. Díky tomu dokáže Sportmade rychle analyzovat potřeby jednotlivých klubů a profesionálně nabídnout ideální a dostupné řešení na míru.

Díky Jaroslavu Zídkovi, jednomu ze členů týmu Sportmade, přinesla společnost možnost se setkat na tiskových konferencích s hokejovými hvězdami prestižních týmů KHL - SKA Petrohrad (Ilja Kovalčuk) a Dynamo Moskva (Alexandr Ovečkin).

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3