INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zástupci společnosti Náš GRUNT přivítali možnost představit stejnojmennou síť farmářských prodejen na půdě významné nevládní zemědělské organizace - Agrární komory ČR. Společnost Náš GRUNT vznikla jako ryze česká firma v roce 2010. Od té doby dává ve svých prodejnách šanci kvalitním českým výrobkům s jasným domácím původem.

Pomáhá tak zejména malým a středním farmářům a výrobcům a umožňuje celoroční prodej jejich výrobků v „kamenných" obchodech. V prodejnách Náš GRUNT najdou zákazníci poctivé uzeniny, maso, mléčné výrobky, domácí pečivo, ovoce, zeleninu a další typické potraviny jako med, mošty, zavařeniny a další. V době svého vzniku spolupracoval Náš GRUNT přibližně se 30 dodavateli, nyní je to již přes 150 dodavatelů z celé České republiky.

Tento projekt je velkou šancí pro české a moravské zemědělské producenty, kteří nabízejí kvalitní zboží, ale často mají velké potíže s odbytem svých výrobků hlavně u velkých potravinářských řetězců.

Z účinné podpory domácích farmářů těží především zákazníci, kteří získávají stále širší přístup ke kvalitním českým potravinám. Ty jsou nyní dostupné již v 19 prodejnách

Náš GRUNT po celé České republice.

Projekt Náš GRUNT má podporu prezidenta Agrární komory ČR a senátora ing. Jana Veleby.

„Jednoznačnou prioritou nabízeného sortimentu je kvalita nabízeného zboží, které bylo vybírané s ohledem na domácí původ, chuť a tradiční způsoby zpracování bez použití mnoha náhražek a doplňků. Obchody Náš GRUNT prodávají poctivé, čerstvé potraviny pocházející především z regionu blízkého prodejně, i speciality z dalších koutů naší země. Chceme dokázat, že naši výrobci umí vyrobit kvalitní potraviny." řekl jednatel firmy Jiří Málek.

Síť prodejen Náš GRUNT vzniká kombinací vlastních prodejen a franšíz. První prodejna byla otevřena v Praze 3 na Vinohradech a postupně následovaly v dalších regionech republiky.

Obchody byly do října 2012 provozovány pod značkou Český GRUNT. Vzhledem k expanzi společnosti na Moravu a probíhajících jednáních s partnery ze Slovenska vystupují nyní prodejny pod novým názvem Náš GRUNT. Ten odráží i zvyšující se podíl lokálních dodavatelů.

„Díky zájmu našich zákazníků a franšízantů plánujeme do konce letošního roku otevření jubilejní dvacáté prodejny. Naším cílem je postupně vybudovat zastoupení ve všech významných městech v každém kraji. Do konce roku 2015 pak chceme rozšířit naše prodejny na celkem 50 míst po celé ČR." uvedl jednatel firmy Jiří Málek.


Společnost Náš GRUNT, s.r.o. vznikla jako ryze česká firma s českým kapitálem. Její majitelé zareagovali na rostoucí zájem zákazníků o produkty s jasným původem – tedy tradiční české kvalitní výrobky. Toto byla první myšlenka, která odstartovala vytvoření sítě obchodů zaměřených výhradně na české produkty. Druhou neméně významnou myšlenkou bylo podpořit malé a střední farmáře a výrobce.

Realizace obou myšlenek vyústila v roce 2010 v otevření prvního kamenného obchodu farmářských potravin na pražských Vinohradech. Záhy následovalo otevření dalších prodejen v různých regionech České republiky. Aktuálně má obchodní síť 19 prodejen a do konce roku 2012 plánuje společnost otevřít 20. prodejnu..

Prodejny Náš GRUNT jsou místem, kde zákazníci koupí poctivé české potraviny se vším komfortem a servisem kamenného obchodu. Každá z prodejen přináší na stůl svého zákazníka pečlivě vybrané potraviny vyrobené dle tradičních a prověřených receptur bez zbytečných chemických přísad. Přímá cesta od malých lokálních producentů a farmářů nebo speciality z dalších koutů naší země je zárukou čerstvosti.

Síť prodejen Náš GRUNT vzniká kombinací vlastních obchodů a franšíz. Cílem společnosti je rozšířit kamenné prodejny do všech regionů Česka a podpořit tak odbyt poctivých domácích potravin zejména od místních dodavatelů.

Obchody byly do roku 2012 provozovány pod značkou Český GRUNT. Společnost změnou názvu na Náš GRUNT reaguje na expanzi na Moravu a Slovensko a rostoucí podíl lokálních dodavatelů

Projekt Náš GRUNT má podporu prezidenta České Agrární komory a senátora ing. Jana Veleby.

SEZNAM PRODEJEN NÁŠ GRUNT

Praha 2, Bělehradská 69

Praha 1, Dlážděná 7

Praha 1, Národní 21

Praha - Uhříněves, Přátelství 135/80

Praha 3, Radhošťská 2

Praha 8, Sokolovská 19

České Budějovice, Hroznová 18

Hodonín, Měšťanská 1

Hradec Králové, Zamenhofova 1070/3

Kladno, Náměstí starosty Pavla 10

Mladá Boleslav, Václava Klementa 807

Olomouc, Dolní náměstí 12

Ostrava, Nová Karolína

Pardubice, Smilova 547

Písek, Lázeňská 935/2

Plzeň, Kollárova 22

Poděbrady, Lázeňská 1458

Příbram, Mariánské údolí 135

Tábor, Husovo náměstí 531

• Jaký sortiment najdou zákazníci v prodejnách Náš GRUNT?

V prodejnách Náš GRUNT je ucelený sortiment farmářských potravin, jako jsou sýry a mléčné výrobky, pečivo, maso, uzeniny, vajíčka, ovoce a zelenina, med, domácí mošty, pálenky a další.

• U koho prodejny Náš GRUNT nakupují zboží?

Potraviny nakupují přímo od farmářů a výrobců z Čech a Moravy.

• Jaká je cena potravin v prodejně Náš GRUNT?

Zboží jde přímo od farmářů a výrobců. Díky tomu neplatíme marže velkoobchodům a dopravcům. Konečná cena je tak férová pro vás, jako zákazníka, farmáře, i pro nás, jako provozovatele prodejny.

• Jsou potraviny v prodejně Náš GRUNT BIO?

Náš GRUNT je zaměřen na poctivé české potraviny. V sortimentu najdete farmářské potraviny zpracované „běžným" způsobem i BIO výrobky.

• Co si představit pod pojmem „farmářské potraviny"?

Jedná se o potraviny a výrobky od malých a středních českých farmářů a výrobců. Tyto výrobky zpravidla jsou nabídce jen v menších prodejnách, v dojezdové vzdálenosti od farmy.

• V čem jsou farmářské výrobky lepší než standardní potraviny?

Farmářské výrobky dodržují tradiční receptury, při jejich výrobě jsou použity kvalitní suroviny bez použití mnoha potravinových náhražek. Výsledek je znát především na chuti a vůni. Výroba je zároveň šetrnější k přírodě a okolí. Ovoce a zelenina jsou pěstovány na menších polích, zvířata jsou chována šetrným způsobem.

• Jak je kontrolována kvalita farmářských potravin?

Všichni dodavatelé jsou povinni splňovat platné výrobní, hygienické a další normy dané legislativou ČR. Při výběru dodavatelů se dbá mj. na reference a osvědčené výrobky.

Skladování a přeprava výrobků probíhá vždy na základě doporučení daného výrobcem. Kvalita zboží se průběžně sleduje.

• Je v prodejně Náš GRUNT v nabídce vždy stejný sortiment?

V prodejnách je stálá část potravin (např. jogurty, sýry, uzeniny, pečivo, apod.). Další potraviny se objednávají nárazově, aby byla garantována jejich čerstvost (zejm. maso) nebo aby bylo nabídnuto něco nového (speciální sýry, mošty, apod.). Některé farmářské potraviny jsou pak závislé na sezóně (zejm. ovoce a zelenina). Vždy si tak zákazník může nakoupit základní potraviny a doplnit je o nové nebo sezónní potraviny.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3