Společnost U1 se specializuje zejména na netypické administrativní a komerční prostory, kde je kladen důraz především na design v kombinaci s funkčností a kvalitou. U1 má velmi silné know-how zejména při vybavování interiérů IT společností. Slyšeli jste někdy výraz „zařízení interiéru v googlovském stylu"? To je přesně to, co U1 firmám dodává - vytváří kreativní pracovní prostředí s dostatečným množstvím relaxačních zón a odpočinkových místností.
Proč vlastně relaxační zóny a další vychytávky sloužící k odreagování zaměstnanců a ke snížení pracovního stresu? Odpověď je jednoduchá: odpočatí zaměstnanci nezlobí a lépe pracují. Což ostatně dokládá i reportáž ČT, ve které se můžete „projít" místnostmi, na jejichž interiérech se společnost U1 podílela (AVG Technologies, CANMET, KENTICO, NETSUITE, SOLARWINDS, XACTI...): http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/173621-odpocati-zamestnanci-nezlobi-a-lepe-pracuji/ .
Společnost U1 se nezabývá pouze zařizováním firemních prostor, ale vybavuje i státní instituce, školy a velká obchodní centra (např. Nová Karolina v Ostravě). Při realizacích firma řeší technologicky náročné projekty, jako jsou například speciální svítící baldachýny, telefonní kruhová kabina či vzrostlé stromy zasazené do atrií či interiérů budov.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl.
Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.