Společnost U1 se specializuje zejména na netypické administrativní a komerční prostory, kde je kladen důraz především na design v kombinaci s funkčností a kvalitou. U1 má velmi silné know-how zejména při vybavování interiérů IT společností. Slyšeli jste někdy výraz „zařízení interiéru v googlovském stylu"? To je přesně to, co U1 firmám dodává - vytváří kreativní pracovní prostředí s dostatečným množstvím relaxačních zón a odpočinkových místností.
Proč vlastně relaxační zóny a další vychytávky sloužící k odreagování zaměstnanců a ke snížení pracovního stresu? Odpověď je jednoduchá: odpočatí zaměstnanci nezlobí a lépe pracují. Což ostatně dokládá i reportáž ČT, ve které se můžete „projít" místnostmi, na jejichž interiérech se společnost U1 podílela (AVG Technologies, CANMET, KENTICO, NETSUITE, SOLARWINDS, XACTI...): http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/173621-odpocati-zamestnanci-nezlobi-a-lepe-pracuji/ .
Společnost U1 se nezabývá pouze zařizováním firemních prostor, ale vybavuje i státní instituce, školy a velká obchodní centra (např. Nová Karolina v Ostravě). Při realizacích firma řeší technologicky náročné projekty, jako jsou například speciální svítící baldachýny, telefonní kruhová kabina či vzrostlé stromy zasazené do atrií či interiérů budov.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.