Společnost U1 se specializuje zejména na netypické administrativní a komerční prostory, kde je kladen důraz především na design v kombinaci s funkčností a kvalitou. U1 má velmi silné know-how zejména při vybavování interiérů IT společností. Slyšeli jste někdy výraz „zařízení interiéru v googlovském stylu"? To je přesně to, co U1 firmám dodává - vytváří kreativní pracovní prostředí s dostatečným množstvím relaxačních zón a odpočinkových místností.
Proč vlastně relaxační zóny a další vychytávky sloužící k odreagování zaměstnanců a ke snížení pracovního stresu? Odpověď je jednoduchá: odpočatí zaměstnanci nezlobí a lépe pracují. Což ostatně dokládá i reportáž ČT, ve které se můžete „projít" místnostmi, na jejichž interiérech se společnost U1 podílela (AVG Technologies, CANMET, KENTICO, NETSUITE, SOLARWINDS, XACTI...): http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/173621-odpocati-zamestnanci-nezlobi-a-lepe-pracuji/ .
Společnost U1 se nezabývá pouze zařizováním firemních prostor, ale vybavuje i státní instituce, školy a velká obchodní centra (např. Nová Karolina v Ostravě). Při realizacích firma řeší technologicky náročné projekty, jako jsou například speciální svítící baldachýny, telefonní kruhová kabina či vzrostlé stromy zasazené do atrií či interiérů budov.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.