INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Foto Next 01

Jestliže u vás zazvoní podomní prodejci zabezpečovacích prvků, buďte obezřetní. Společnost NEXT, výrobce bezpečnostních dveří, upozorňuje na množící se případy podvodníků, kteří se vydávají za zaměstnance zabezpečovací firmy a nabízí lidem předražené a velmi nekvalitní zámkové vložky a kování. Klamní prodejci berou útokem zejména sídliště a operují po celé České republice. Počty povedených lidí odhaduje společnost NEXT na tisíce ročně.

Lidé naletí na „slevy“ předraženého neznačkového a necertifikovaného zboží

 „Falešní podomní podnikavci obcházejí celé sídlištní bloky a další místa s hustou zástavbou. Obyvatelům pak často tvrdí, že jsou zaměstnanci obecně známé firmy, která se zabývá komplexní zabezpečením domů a bytů. Ta však systém podomního prodeje zásadně nepoužívá. Podvodníci se lidem následně snaží vnutit nesmyslně předražené bezpečnostní prvky, jako jsou dveřní kování a vložky. Využívají přitom různých triků a pokouší se zákazníky nalákat na podivné slevy a akční nabídku platnou právě v ten daný okamžik,“ přibližuje Ivan Pavlíček, ředitel společnosti NEXT (na snímku).
Ivan Pavlíček ředitel společnosti NEXT

S předraženou vložkou usnadníte zlodějům získání klíče do vašeho domu či bytu

Například obyčejnou stavební vložku v hodnotě okolo 200 korun lidem prodávají i za 3 tisíce korun a ještě se jim snaží namluvit, že ušetřili, protože výrobek je v akci a jinak stojí dvakrát tolik. Jen pro srovnání: cena značkové a certifikované bezpečnostní vložky se na trhu pohybuje od 900 korun, bezpečnostní kování pořídíte od 2 tisíců korun. „Hlavní nebezpečí ale spočívá v tom, že lidé naprosto netuší, kolik klíčů je k takto předražené vložce vyrobeno. Je tedy možné, že tito podnikavci lidem neprodají všechny klíče, ten zbývající může poté posloužit zloději jako jednoduchý nástroj ke vniknutí do domu či bytu. Na tyto pojistné události se nevztahuje žádná pojistka, protože zloděj nepřekonal dveře násilím,“ upozorňuje Ivan Pavlíček, ředitel společnosti NEXT.

Tisíce zákazníků přichází na svůj omyl pozdě

Problémy s falešnými podomními prodejci řešila společnost NEXT poprvé před třemi lety. Napálení zákazníci podali na prodejce několik trestních oznámení a o celou věc se zajímala televize, která na základě příběhu konkrétních lidí natočila několik pořadů. Nyní se situace opakuje. Podvodníci organizují své hlavní kampaně v nárazových vlnách, v menším měřítku pak kontinuálně. „Do firmy nám opětovně začaly volat a psát desítky lidí z celé České republiky. Chtějí si ověřit, zda jsou podomní prodejci skutečně zaměstnanci naší společnosti, protože se jim zdá jejich chování podezřelé. Ostatní obyvatelé domů a bytů si svoji chybu bohužel uvědomili až pozdě, často až díky upozornění souseda. Vzhledem k tomu, že je na území republiky zhruba 5 milionů rodinných domků a téměř čtyři miliony bytů, odhadujeme, že počet takto podvedených lidí se může ročně vyšplhat až na tisíce. Pokud máte podezření že jste se stali obětí podvodu, určitě se obracejte na policii,“ doporučuje ředitel společnosti NEXT Ivan Pavlíček.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3