INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zatímco v roce 2007 přišlo na mamografické vyšetření 41 000 klientek ZP MV ČR, o tři roky později už to bylo téměř 60 500 klientek. Od roku 2010 se počet klientek ZP 211, které vyhledají mamografické pracoviště, stále zvyšuje. V roce 2011 se nechalo vyšetřit 62 390 a v roce 2012 už 69 977 klientek.



„Mezi léty 2009 a 2010 stoupl počet mamografických vyšetření  našich klientek o 23,3 %. Jsme přesvědčeni, že k tomu přispěl náš projekt Zdraví jako vášeň, který jsme v té době vytvořili a který populární, poutavou formou vede naše klienty k zdravějšímu životnímu stylu,“ řekl generální ředitel ZP MV ČR Jaromír Gajdáček. „Je třeba občany postupně naučit o své zdraví pečovat. Všichni víme, že je to to nejcennější, co máme, ale začneme se starat většinou až když se něco děje. My chceme tuto filozofii obrátit. Vždyť například právě rakovina prsu je stále nejčastějším zhoubným nádorem diagnostikovaným u žen. V ČR jí ročně onemocní více než 6 000 žen a v důsledku této nemoci ročně zemře na 2 800 žen,“ dodal generální ředitel Jaromír Gajdáček.

Přitom screening zachytí onemocnění v počátečním stádiu, které má dnes –i díky vývoji léčebných metod – velmi dobrou prognózu. Zatímco v 80. letech žilo po pěti letech od odléčení karcinomu prsu něco přes 50 % žen, v současné době přežívá pět let od diagnózy už 95% žen. Také náročnost léčby v počátečním stádiu se nedá s náročností pokročilého nádoru srovnat. Zatímco vyšetření stojí ženu několik minut času a zdravotní pojišťovnu několik stokorun, léčení je pro nemocnou nesmírně vyčerpávající a zdlouhavé a pojišťovnu stojí nemalé peníze.
Například biologická léčba karcinomu prsu jedné pacientky vyjde měsíčně na 57 000 - 83 000 Kč. K částce je nutné přičíst náklady na chemoterapii, vyšetření, léčbu komplikací atd. Měsíční léčba chemoterapií může představovat náklady ve výši několika tisíc až 200 000 Kč. Náklady na radioterapii činí od cca 40 000 Kč do 180 000 Kč na pacienta a jeden radioterapeutický cyklus. Přičemž jeden pacient s může v průběhu léčby absolvovat i více cyklů radioterapie.

„Vsadit na prevenci se opravdu vyplatí a my si velice vážíme toho, že naši klienti to už pochopili,“ dodal generální ředitel ZP 21

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR (ZP 211) je největší zaměstnaneckou zdravotní pojišťovnou v ČR. Má více než 1,2 milionu klientů a garantuje jim zajištění nejvyšší kvality zdravotní péče na území celé České republiky. Má smlouvy s více než 25 000 zdravotnickými zařízeními, tedy se všemi významnými ordinacemi, nemocnicemi či klinikami ve státě. Je dlouhodobě finančně silná a stabilní.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3