INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Díky Effectix FB Window mohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

Uživatelé sociální sítě Facebook uvítali možnost nakupovat u své oblíbené firmy či obchodu po prostém přihlášení do svého profilu na Facebooku. Pro firmy i jednotlivce proto Effectix.com, přední český a slovenský poskytovatel efektivních řešení na internetu, přichází na trh s eshopy pro Facebook, k nimž navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě garantovaných návštěvníků nebo uživatelů. Samozřejmostí je pak automatický import produktů, udržovací servis v dohodnutém rozsahu a zaručené profesionální zpracování.

„Klientům nově nabízíme možnost vytvořit eshop na jejich Facebook profilu, jenž je dnes velmi populární možností jak nakupovat," řekl k novému produktu David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.com. „Také automaticky naimportujeme jejich zboží na Effectix FB Window, přivedeme návštěvníky a v podstatě i zvýšíme návštěvnost a zákaznické konverze klasického eshopu klienta na jeho webových stránkách," dodal David Bauckmann.

Jak to funguje?

Proces prodeje a nákupu tedy spočívá v tom, že po importu zboží na nový Effectix FB Window si potenciální zákazník nakoupí, buď přímo, nebo díky přesměrovanému linku na již existující eshop klienta. Výhodou Effectix FB Window je možnost mít u jednotlivých produktů známé kouzelné tlačítko „Líbí se mi", díky němuž se o produktu společnosti dozví i přátelé potenciálního klienta.

Co bude zapotřebí k aktivaci produktu?

Především přístup do profilu na Facebooku, kam se jednoduše mezi správce profilu zadá emailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. A samozřejmě XML feed eshopu klienta, aby mohlo docházet k pravidelné aktualizaci zboží na Facebooku automaticky. Pokud XML feed na svém eshopu zákazník nemá, konzultanti Effectix.com poradí, jak ho získat a naimplementovat. Tento XML feed navíc může být zařazen i do vyhledávačů zboží na serverech Zboží.cz a Heureka.cz.

Více se dozvíte na speciálních stránkách http://www.effectix.com/cz/facebook-window nebo na níže uvedených kontaktech.

O společnosti Effectix.com

Effectix.com, s.r.o. zajišťuje pro rozsáhlé portfolio svých klientů služby v oblasti efektivního internetového marketingu. Vytváří kontinuální a celistvý internetový obraz firmy, od výroby webových stránek nebo internetových obchodů, přes SEO optimalizaci až po následnou propagaci a zviditelnění firem v internetové síti.

Díky širokému záběru svých zaměstnanců poskytuje komplexní servis v internetové oblasti s jasným zaměřením na maximalizaci okamžitých prodejních výsledků. Nadstandardním klientským servisem pracuje pro malé, střední i velké firmy se stejnou zodpovědností a zápalem. Otevřená spolupráce s klientem má za cíl postavit jej do sebevědomé pozice v oboru tak, aby byl schopen auditovat všechna navrhovaná řešení, posoudit jejich výhodnost a kompetentně se rozhodovat. Více informací o společnosti naleznete na http://www.effectix.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3