INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Díky Effectix FB Window mohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

Uživatelé sociální sítě Facebook uvítali možnost nakupovat u své oblíbené firmy či obchodu po prostém přihlášení do svého profilu na Facebooku. Pro firmy i jednotlivce proto Effectix.com, přední český a slovenský poskytovatel efektivních řešení na internetu, přichází na trh s eshopy pro Facebook, k nimž navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě garantovaných návštěvníků nebo uživatelů. Samozřejmostí je pak automatický import produktů, udržovací servis v dohodnutém rozsahu a zaručené profesionální zpracování.

„Klientům nově nabízíme možnost vytvořit eshop na jejich Facebook profilu, jenž je dnes velmi populární možností jak nakupovat," řekl k novému produktu David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.com. „Také automaticky naimportujeme jejich zboží na Effectix FB Window, přivedeme návštěvníky a v podstatě i zvýšíme návštěvnost a zákaznické konverze klasického eshopu klienta na jeho webových stránkách," dodal David Bauckmann.

Jak to funguje?

Proces prodeje a nákupu tedy spočívá v tom, že po importu zboží na nový Effectix FB Window si potenciální zákazník nakoupí, buď přímo, nebo díky přesměrovanému linku na již existující eshop klienta. Výhodou Effectix FB Window je možnost mít u jednotlivých produktů známé kouzelné tlačítko „Líbí se mi", díky němuž se o produktu společnosti dozví i přátelé potenciálního klienta.

Co bude zapotřebí k aktivaci produktu?

Především přístup do profilu na Facebooku, kam se jednoduše mezi správce profilu zadá emailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. A samozřejmě XML feed eshopu klienta, aby mohlo docházet k pravidelné aktualizaci zboží na Facebooku automaticky. Pokud XML feed na svém eshopu zákazník nemá, konzultanti Effectix.com poradí, jak ho získat a naimplementovat. Tento XML feed navíc může být zařazen i do vyhledávačů zboží na serverech Zboží.cz a Heureka.cz.

Více se dozvíte na speciálních stránkách http://www.effectix.com/cz/facebook-window nebo na níže uvedených kontaktech.

O společnosti Effectix.com

Effectix.com, s.r.o. zajišťuje pro rozsáhlé portfolio svých klientů služby v oblasti efektivního internetového marketingu. Vytváří kontinuální a celistvý internetový obraz firmy, od výroby webových stránek nebo internetových obchodů, přes SEO optimalizaci až po následnou propagaci a zviditelnění firem v internetové síti.

Díky širokému záběru svých zaměstnanců poskytuje komplexní servis v internetové oblasti s jasným zaměřením na maximalizaci okamžitých prodejních výsledků. Nadstandardním klientským servisem pracuje pro malé, střední i velké firmy se stejnou zodpovědností a zápalem. Otevřená spolupráce s klientem má za cíl postavit jej do sebevědomé pozice v oboru tak, aby byl schopen auditovat všechna navrhovaná řešení, posoudit jejich výhodnost a kompetentně se rozhodovat. Více informací o společnosti naleznete na http://www.effectix.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3