INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

O změnu dodavatele energií se stále více zajímají i mladší lidé. Podíl zákazníků pod 55 let věku, kteří přešli k
alternativním dodavatelům energií, se na konci loňského roku pohyboval na úrovni jedné třetiny. V prvních třech měsících letošního roku se navíc tento podíl ještě zvýšil o další tři procenta. Vyplývá to ze statistik společnosti CENTROPOL ENERGY, největšího alternativního dodavatele elektřiny a významného
dodavatele zemního plynu.

"Zatímco se obecně vžila představa, že k alternativním dodavatelům přecházejí především starší lidé, v praxi to tak úplně není. Zákazníci mladší 55 let, kteří přešli k alternativním dodavatelům, tvoří zhruba třetinu a jejich podíl stále roste," uvedl obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

Trend, kdy k alternativním dodavatelům přechází stále více mladších zákazníků, má podle marketingového manažera CENTROPOL ENERGY Borise Rajdla jasnou příčinu. "Především se oslovování zákazníků stále více přesouvá z "door to door" prodeje ke klasickým komunikačním a marketingovým nástrojům, jako je internet a televize. Ty pak více ovlivňují i mladší zákazníky," řekl Boris Rajdl. Jako příklad uvedl projekt www.sbirejjabka.cz, který je přímo zaměřený na mladší generaci.

Podle Lukáše Pokrupy bude podíl mladších zákazníků v řadách alternativních dodavatelů postupně stále růst. "Předpokládáme, že se podíl zákazníků mladších 55 let bude stále zvyšovat k hranici zhruba 40 či 50 procent," uvedl.

O společnosti CENTROPOL ENERGY

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007, kde je v současné době největším alternativním dodavatelem v Česku. Na trh se zemním plynem vstoupila firma na začátku roku 2010. Elektřinu a zemní plyn dodává více než 350.000 zákazníků. Odběrateli jsou především domácnosti s podílem zhruba 80 procent. Zbylou část tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo životního prostředí, několik krajů a krajských měst. Firma také dodává energie obchodním řetězcům, jako je FIRO-tour, lékárny LOYD, síť drogerií TETA, obchodní domy Prior či obchody OKAY. CENTROPOL ENERGY se vůči dominantním dodavatelům vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je součástí holdingu, kde jednotlivé firmy působí na trhu s elektřinou již od roku 2002. Tržby firmy dosáhly v loňském roce podle předběžných neauditovaných výsledků 5,9 miliardy korun, což je o čtvrtinu více než v roce 2011.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3