INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Již pátým rokem se mohou zákazníci prodejen SPAR a INTERSPAR setkat se značkou S-BUDGET. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí na 260 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. Novinkou letní sezóny jsou S-BUDGET Energy drinky s příchutí limetky, brusinky či borůvky, které doplňují stálici českého trhu, S-BUDGET Drink original.  Od 22. července se u příležitosti pátého výročí značky S-BUDGET mohou zákazníci zapojit do ankety a hrát o poukázky na nákup.

„Řadu S-BUDGET si naši zákazníci za pět let existence na českém trhu velmi oblíbili. Také proto ji neustále rozšiřujeme a obohacujeme o novinky, naposledy o Energy drinky, které si může náš zákazník dopřát hned ve třech nových osvěžujících příchutích a užít si tak léto s chutí limetky, brusinky nebo borůvky,“ říká Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu společnosti SPAR ČOS. „U příležitosti 5. výročí značky jsme rovněž připravili mnoho marketingových aktivit. Například soutěžní anketu, v níž budou zákazníci vyjadřovat svůj názor na design balení S-BUDGET produktů. Značka S‑BUDGET se mimo jiné také vydala na putování po českých hradech a zámcích v rámci projektu „Otevřte 13. komnatu“. Kompletní nabídku výrobků S‑BUDGET představí i speciální leták,“ dodává Martina Malcová.

Oslavte 5. výročí značky S-BUDGET a vyhrajte poukázky na nákup

Od 22. července probíhá anketa, jejíž účastníci mohou hrát o poukázky na nákup v prodejnách SPAR a INTERSPAR. Zákazníci v anketě vyjádří svůj názor na obaly produktů řady S-BUDGET. Balení výrobků této privátní značky prošlo za pět let její existence vývojem od jednoduchého zeleného obalu přes kreslené znázorňující obrázky až k současné moderní variantě focených imagí. Soutěž proběhne prostřednictvím anketních lístků, které zákazníci po vyplnění vhodí do sběrných boxů přímo v prodejnách společnosti SPAR ČOS.

Více informací na:

www.interspar.cz

www.facebook.com/Interspar.cz Staňte se našimi fanoušky!

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3