INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

TEKO-HP-P1102Černobílá tiskárna HP LaserJet P1102 je malá kompaktní tiskárna určená pro běžný tisk. Tato tiskárna je podle zástupců společnosti Teko Technology, předního tuzemského výrobce a distributora kancelářské techniky, pokračovatelem velmi úspěšné řady tiskáren LaserJet, které jsou na trhu oblíbené už řadu let a tonery určené pro tyto tiskárny jsou celou dobu řazeny mezi nejprodávanější svého druhu.

Díky malým rozměrům se hodí na jakékoli pracoviště. Snadno se ovládá i obsluhuje. Při zakoupení tiskárny je součástí balení tzv. startovací toner, se kterým vytisknete jen okolo 500 stránek. Pak je třeba dokoupit nový. Vhodný je i náhradní toner značky TEKO®. Ušetřit za tisk však lze na více „frontách“.

 

Tiskárna nabízí mnoho možností volby rozměrů a druhů papírů až do velikosti formátu A4. Výhodou může být možnost tisku prostřednictvím Wi-Fi odkudkoli v dosahu několika metrů (u modelu P1102w). Model tiskne rychlostí 18 stran za minutu. Výrobcem tiskárny doporučené měsíční počty výtisků jsou až 5.000 stran za měsíc, což je pro běžný tisk dostačující,“ uvedl Petr Kempa, zástupce Teko Technology.

 

Se spotřebním materiálem značky TEKO® je navíc možné ušetřit při každodenním tisku. Toner pro tuto tiskárnu má označení CE285A. Toner je standardně osazen čipem pro správnou funkci a komunikaci s tiskárnou. S tímto tonerem běžně vytisknete 1.600 normovaných stran formátu A4 při standardním 5% pokrytí. „Pokud uživatel zvolí ekonomické nastavení tiskárny, pak s tímto tonerem vytisknete ještě více stran. Každý toner TEKO® je jedinečným výrobkem se svou individuální historií skrytou pod specifickým čárovým kódem, čímž je zákazníkovi zaručena originalita, ekonomický a šetrný tisk a zároveň vysoká profesionalita při výrobě i následných doprovodných službách. Výměna toneru je velmi jednoduchá,“ říká Kempa z Teko Technology.

 

Při objednávce tiskárny HP P1102 nebo P1102w (Wi-Fi) může člověk zakoupit toner s označením CE285A za zvýhodněnou cenu. Na zakoupenou tiskárnu drží firma záruku a realizuje jak záruční, tak pozáruční servis tiskárny.

 

Další tipy, jak ušetřit na tisku: radí Petr Kempa z Teko Technology (http://www.teko-toner.cz).

 

 

 

  • Laserové tiskárny jsou ekologičtější a ekonomičtější než inkoustové, pořizovací cena je však vyšší. Poskytují kvalitní tisk díky vysoké rozlišovací schopnosti. Zaručují kvalitní plnobarevný tisk a zvládnou vytisknout jednu stránku i za 0,50 Kč.

 

 

 

  • Pro každodenní tisk 20 a více stránek se vyplatí investice do laserové technologie. Vratná je během několika měsíců používání a nabízí vyšší spolehlivost a životnost.

 

 

 

  • Jednobarevný tisk ušetří značné náklady na tiskových kazetách, ale ne vždy si s ním kancelář vystačí. Pro prezentační materiály, fotografie, reprezentativní tisky či letáky je vhodnější používat plnobarevný tisk s vysokým rozlišením.

 

 

 

  • Vhodná tiskárna pro malou či domácí kancelář se dnes dá pořídit již za několik set korun. Mezi živnostníky se objevuje nový trend nákupu starších použitých tiskáren, převážně laserových.

 

 

 

  • Ceny značkových tonerů a tiskových náplní jsou poměrně vysoké, ale i tyto náklady se dají efektivně snížit. Existují levné kompatibilní tonery, které splňují všechny tiskové i výrobní požadavky a jejich koncovou cenu nezvyšuje brand výrobce tiskáren. Například kompatibilní tuzemské tonery TEKO sníží spotřební náklady o 50 – 70 %, splňují všechny potřebné normy a jejich výrobce na ně poskytuje záruku dva roky.

 

 

 

Více informací můžete získat na http://www.teko-toner.cz.

 

O TEKO TECHNOLOGY s.r.o.

 

Společnost TEKO TECHNOLOGY je přední český specialista na profesionální renovace tonerů, kazet a pásek do laserových, inkoustových a jehličkových tiskáren, kopírek a faxů. Na českém trhu působí od roku 1998 a od té doby získala desetitisíce spokojených zákazníků. Vyrábí vlastní značku tonerů TEKO, které jsou zcela kompatibilní se zařízeními značek Apple, Brother, Canon, Epson, Fujitsu, HP, IBM, Lexmark, Konica, Kyocera, Lanier, Minolta, Mita, Nes, Oki, Olivetti, Panasonic, Philips, Printronix, Ricoh, Samsung, Sanyo, Sharp, Star, Tally, Tektronix, Toshiba, Utax a Xerox.

 

Svým zákazníkům nabízí TEKO TECHNOLOGY s.r.o. možnost odběru zboží na sedmi místech po České republice, dále odbornou pomoc na všech prodejnách a dopravu objednaného zboží zdarma. Všechny prodávané výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí a jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů. Zárukou kvality služeb TEKO TECHNOLOGY s.r.o. jsou oborové certifikáty ČSN EN ISO 9001:2009. Více informací naleznete na stránkách http://www.teko-toner.cz .

 

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3