INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

BETON OOH 960x820Vizuál s krabicí na pizzu, do které někdo místo oblíbené pochoutky naservíroval nový dům, se opět objevil v outdooru. Celkem 84 reklamních ploch s novými vizuály, tvoří součást podzimní části letošní reklamní kampaně společnosti Českomoravský beton, jednoho z nejvýznamnějších výrobců transportbetonu na našem trhu. Podzimní část outdoorové kampaně kombinující billboardy, bigboardy a dva doublebigboardy začala v září a  potrvá do konce října. Od října ji také podpoří behaviorálně cílená on-line kampaň na portálu Novinky.cz.

Cílem letošní kampaně je nabídnout malým stavebníkům a investorům, ale i menším realizačním firmám, aby nechali výrobu betonu na profesionálech. Dodávka betonu je svou jednoduchostí na vizuálech přirovnána k dovážce pizzy v krabici přímo domů. „Billboardy zatím žádná z firem vyrábějící beton ve větší míře nevyužila, šlo vždy jen o jednotlivé kusy,“ uvádí důvody pro výběr média Jan Veselý, marketingový manažer společnosti Českomoravský beton a doplňuje: „Kromě toho nám billboardy umožnily i prezentaci v regionech, a to přímo v těch městech, kde jsou naše betonárny.“ Umístění reklamních ploch totiž kopíruje rozmístění jednotlivých provozů skupiny Českomoravský beton. Billboardy navíc oslovují i stavebníky, kteří nemají čas číst, případně přístup k internetu.

Podzimní část kampaně zahrnuje na 84 plochách dva různé vizuály lišící se obsahem krabice na pizzu (dům/bazén). Obě varianty spojuje jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“ na pozadí představující betonovou zeď. Sdělení zahrnuje odkaz na www.transportbeton.cz. Od 7. října se k outdoorové kampani připojí ještě on-line kampaň na Novinky.cz s behaviorálním zacílením. Stále je také aktivní Landing page www.vychutnejsisvoustavbu.cz , kterou Českomoravský beton spustil už v rámci jarní části kampaně. Lze se sem dostat automaticky také prostřednictvím odkazu www.betonazdodomu.cz.

Reklamní kampaň s heslem „Vychutnej si svou stavbu“, začala už na jaře 2013 billboardovou a on-line kampaní, doplněnou printem. Vizuály billboardů se sloganem „Vychutnej si svou stavbu“ však navíc obsahovaly také navigaci na nejbližší betonárnu skupiny Českomoravský beton a údaj o její vzdálenosti.

Kreativu pro skupinu Českomoravský beton letos připravila agentura Scholz & Friends s.r.o., outdoorové plochy zajistila FAMEDIA s. r. o.

O společnosti Českomoravský beton, a.s.

Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.

Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích.Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3