Vizuál s krabicí na pizzu, do které někdo místo oblíbené pochoutky naservíroval nový dům, se opět objevil v outdooru. Celkem 84 reklamních ploch s novými vizuály, tvoří součást podzimní části letošní reklamní kampaně společnosti Českomoravský beton, jednoho z nejvýznamnějších výrobců transportbetonu na našem trhu. Podzimní část outdoorové kampaně kombinující billboardy, bigboardy a dva doublebigboardy začala v září a potrvá do konce října. Od října ji také podpoří behaviorálně cílená on-line kampaň na portálu Novinky.cz.
Cílem letošní kampaně je nabídnout malým stavebníkům a investorům, ale i menším realizačním firmám, aby nechali výrobu betonu na profesionálech. Dodávka betonu je svou jednoduchostí na vizuálech přirovnána k dovážce pizzy v krabici přímo domů. „Billboardy zatím žádná z firem vyrábějící beton ve větší míře nevyužila, šlo vždy jen o jednotlivé kusy,“ uvádí důvody pro výběr média Jan Veselý, marketingový manažer společnosti Českomoravský beton a doplňuje: „Kromě toho nám billboardy umožnily i prezentaci v regionech, a to přímo v těch městech, kde jsou naše betonárny.“ Umístění reklamních ploch totiž kopíruje rozmístění jednotlivých provozů skupiny Českomoravský beton. Billboardy navíc oslovují i stavebníky, kteří nemají čas číst, případně přístup k internetu.
Podzimní část kampaně zahrnuje na 84 plochách dva různé vizuály lišící se obsahem krabice na pizzu (dům/bazén). Obě varianty spojuje jednoduchý, jasný a srozumitelný slogan: „Beton až do domu“ na pozadí představující betonovou zeď. Sdělení zahrnuje odkaz na www.transportbeton.cz. Od 7. října se k outdoorové kampani připojí ještě on-line kampaň na Novinky.cz s behaviorálním zacílením. Stále je také aktivní Landing page www.vychutnejsisvoustavbu.cz , kterou Českomoravský beton spustil už v rámci jarní části kampaně. Lze se sem dostat automaticky také prostřednictvím odkazu www.betonazdodomu.cz.
Reklamní kampaň s heslem „Vychutnej si svou stavbu“, začala už na jaře 2013 billboardovou a on-line kampaní, doplněnou printem. Vizuály billboardů se sloganem „Vychutnej si svou stavbu“ však navíc obsahovaly také navigaci na nejbližší betonárnu skupiny Českomoravský beton a údaj o její vzdálenosti.
Kreativu pro skupinu Českomoravský beton letos připravila agentura Scholz & Friends s.r.o., outdoorové plochy zajistila FAMEDIA s. r. o.
O společnosti Českomoravský beton, a.s.
Českomoravský beton, a.s. je holdingovou společností, která prostřednictvím vlastních betonáren a dceřiných společností dodává transportbeton v široké škále pevnostních tříd a druhů na území České a Slovenské republiky. Skupina, jejíž vznik spadá do počátku 90. let minulého století, v současné době provozuje více než 68 nově postavených nebo zrekonstruovaných betonáren, které mají zavedený systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001 a splňují nejpřísnější ekologická kritéria. Celá skupina – holdingová společnost a její dceřiné společnosti vystupují pod jednou společnou obchodní značkou Českomoravský beton.
Skupina Českomoravský beton patří k největším výrobcům transportbetonu na českém trhu. Svými dodávkami se podílela na velkých stavbách dopravní infrastruktury, průmyslových, komerčních a bytových komplexů, ale i na stavbách rodinných domů a drobných rekonstrukcích.Českomoravský beton je spolu se společnostmi Českomoravský štěrk a Českomoravský cement součástí silné mezinárodní skupiny HeidelbergCement.
(tz)