INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pokud sázejícím výhru nepřinesou vlastní vsazená čísla ani náhodný tip, mají ještě další možnost přeci jen si nějakou výhru ze Sportky odnést. Losovat se totiž začne i číslo tiketu a vyhrát tak lidé můžou i věcnou prémii, Škodu Yeti.

K plnému tiketu Sportky, tedy vyplněným 10 sloupcům se Šancí, nabídne Sazka od středy 21. května možnost vyhrát v každém losování tři auta Škoda Yeti Outdoor. Šanci na věcnou prémii za víc než 400.000 Kč má automaticky každý, kdo si vsadí na středeční, nedělní nebo mimořádné losování plný tiket Sportky.

„Losovat se bude vždy z plných tiketů platných pro dané losování. Z nich vylosujeme v každém losování tři šťastné výherce,“ vysvětluje Václav Friedmann, mluvčí Sazky.

Speciální  akce,  kdy  Sazka  nabídne  v rámci  Sportky  mimořádná  losování  o  věcné prémie, potrvá až do 13. července.

Jestli lidé mají doma výherní číslo tiketu, si můžou samozřejmě ověřit na výherní listině na internetových stránkách www.sazka.cz.

SAZKA sázková kancelář, a.s., je největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem na trhu loterií a jiných podobných her. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterní produkty, kde stěžejní postavení zaujímají služby mobilního operátora SAZKAmobil, prodej vstupenek, dobíjení mobilních telefonů a zprostředkování plateb za

služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA sázková kancelář, a.s., hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě

skoro 6 900 prodejních míst rozmístěných po celé České republice. SAZKA sázková kancelář, a.s., je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Více na  www.sazka.cz a www.kkcg.eu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3