INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Úspěšný pilotní projekt SCAN&GO hypermarketu Globus v Čakovicích dal zelenou spuštění v dalším obchodě – na Zličíně. Od 8. června tak zákazníci mohou šetřit při nákupech čas i tam. Prostřednictvím SCAN&GO v Čakovicích je zaplaceno každý týden 4 200 nákupů a službu využívá téměř 23 tisíc zákazníků.

  

 

Vzít nákupní košík, skener SCAN&GO do ruky a mít po celou dobu nákupu díky průběžnému načítání kódů přehled, kolik nákup stojí. Navíc přijít k pokladně s již načtenými položkami, a bez vykládání zboží na pás okamžitě zaplatit. Celý nákup je velmi jednoduchý díky intuitivnímu ovládání skeneru i pokladen. To je nyní oblíbený styl nakupování tisíců zákazníků hypermarketu Globus v Čakovicích. Jejich počet se navíc nyní znásobí díky rozšíření SCAN&GO i na Zličín.

 

Po dvou letech fungování nakupovací služby SCAN&GO ve svém hypermarketu v Čakovicích spouští Globus službu v těchto dnech i na Zličíně. Pro zákazníky je na Zličíně připraveno celkem 160 ručních skenerů s šesti pokladnami. Pět z nich přijímá platby kartami a šestá nabízí i možnost úhrady nákupu v hotovosti. Dle předpokladů ušetří tato služba čas až tisícovkám lidí, a to zejména při větších nákupech. „Zákazníci jsou se službou SCAN&GO spokojení a využívají ji opakovaně. Proto očekáváme stejně pozitivní přijetí a zájem zákazníků i na Zličíně,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. Většímu počtu nákupů se skenerem přispěla též nedávná novinka, totiž že k jeho používání není potřebná separátní registrace. Službu nyní mohou využívat zákazníci věrnostní karty Globus Bonus bez rozdílu. Za dva roky si našel téměř 23 tisíc uživatelů, kteří jeho pokladnami prošli celkem s 314 tisíci nákupy. „V současnosti zákazníci nakoupí díky  SCAN&GO v Čakovicích 4200 krát týdně a na prodejích se tak v tomto hypermarketu podílí z 16 procent,“ vysvětluje Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. 

Ve skenerech je cesta ke spokojenosti

Ve skenerech vidí Globus budoucnost, posilují totiž dle dvouletého testování zákaznickou spokojenost. Lidé na nich oceňují maximální úsporu času při nákupech a jsou loajálnější vůči obchodnímu domu. „Pokud zjistíme pozitivní zkušenost i z druhé instalace SCAN&GO, podpoří to naše předběžné rozhodnutí zavést službu i na vybraných divizích v dalším obchodním roce,“ dodává Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. Zároveň doplňuje, že s rozšířením projektu SCAN&GO spustil Globus v Čakovicích testování těchto skenerů i pro malé nákupy.

Detailněji o SCAN&GO

Program SCAN&GO je bezplatná služba samoobslužného nakupování, díky které zákazník nemusí čekat u pokladny, ani vykládat zboží na pokladní pás. Na začátku nákupu si zákazník s použitím své zákaznické karty vyzvedne u vstupu na prodejní plochu mobilní ruční skener. Zboží skenuje už při vkládání do vozíku a celkovou hodnotu svého nákupu má po celou dobu stále pod kontrolou. Na závěr zboží zaplatí u vyhrazených pokladen SCAN&GO. Dobu nákupu tak zkrátí o čas ve frontě a čas strávený vykládáním zboží na pokladní pás.

Partneři

Základem projektu SCAN&GO je odolný mobilní skener, extrémně jednoduchý na ovládání, který nabízí možnost budoucího rozšiřování funkcí pro zákazníky. Ověřený skener MC17 je jednoduchý přenosný počítač s držákem v odolném provedení, čtečkou čárových kódů a barevným displejem.

Program SCAN&GO vyvinula společnost Globus ČR ve spolupráci s partnery Wincor Nixdorf ČR, který zajišťoval kompletní implementaci, německým dodavatelem pokladních programů AWEK, nizozemskou firmou Re-Vision a dodavatelem skenerů ZEBRA Technologies.

 (tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3