INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Konica Minolta začala nabízet zvýhodněné obchodní podmínky tuzemským firmám, které podnikají na zahraničních trzích. Nový obchodní model garantuje stejné ceny i služby pro všechny země, ve kterých zákazníci Konica Minolta působí. První zakázkou z této oblasti je dodání sta tiskových zařízení včetně monitorovacího softwaru pro společnosti skupiny Kofola v České republice, na Slovensku, ve Slovinsku a v Polsku.

„Mezinárodním firmám garantujeme stejnou úroveň služeb ve všech pobočkách. Nabízíme rovněž výhodnější obchodní podmínky oproti těm, na které by dosáhly při samostatných objednávkách v jednotlivých zemích,“ řekl Michal Vyjídák, obchodní ředitel oblasti Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Segment SMA (Strategic Major Account) cílí na nadnárodní firmy ze střední a východní Evropy a navazuje na koncept GMA (Global Major Account), jenž je určený globálním zákazníkům.“

Zakázka pro skupinu Kofola zahrnuje kompletní outsourcing tiskových zařízení, zajištění jejich provozu a dodání bezpečnostního a monitorovacího systému SafeQ.

Nově bude Konica Minolta pro Kofolu zajišťovat tiskové služby také ve Slovinsku. Součástí zadání je i optimalizace tiskového prostředí. Výsledkem spolupráce bude snížení provozních nákladů, úspora času pro zaměstnance, zvýšení zabezpečení tisku a zkvalitnění reportingu tiskových nákladů.

"Zaujala nás garance jednotné úrovně služeb, které nám Konica Minolta v České republice poskytuje již od roku 2009. Specifická nabídka SMA nám umožnila na každém z našich trhů využít stejného dodavatele namísto uzavírání několika samostatných smluv. Tím jsme ušetřili především čas a náklady spojené s vypisováním více tendrů," informoval Milan Zmarzlák, Head of ICT  Kofola ČeskoSlovensko.

K zajištění služeb ve všech zemích regionu SMA využívá Konica Minolta vlastní mezinárodní obchodní a IT síť. Pro všechny pobočky platí stejná smlouva upravující jednotnou nabídku. Spolupráci se zákazníkem na všech trzích zároveň kompletně zajišťuje jediná kontaktní osoba.

Pro velké mezinárodní skupiny vytvořila Konica Minolta již v roce 2012 segment GMA. Ten je určen globálním společnostem s komplexním HW a SW řešením.  Mezi tyto zákazníky skupiny Konica Minolta patří například společnost BMW, Erste a Allianz.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2014 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem téměř 70 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (41 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (28 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

O skupině Kofola

Skupina Kofola je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů se sedmi výrobními závody na čtyřech evropských trzích, celkově skupina Kofola zaměstnává 1 900 lidí (bez ruského podniku).

Do produktového portfolia společnosti Kofola CS patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. Nejnovějšími inovacemi jsou čerstvé ovocné a zeleninové šťávy UGO. V licenci vyrábí a distribuuje nápoje RC Cola, Orangina. V únoru roku 2013 se Kofola stala výhradním distributorem značek Evian a Badoit pro Českou a Slovenskou republiku a v říjnu 2013 oficiálním distributorem tradiční minerální vody z léčivého zdroje Vincentka pro české maloobchody a gastronomii. Od začátku roku 2015 Kofola exkluzivně distribuuje produkty společnosti Rauch v České republice a na Slovensku.

Z portfolia značek společnosti Hoop Polska prodávaných na polském trhu jsou nejvýznamnější sirupy Paola, Hoop Cola a dětské nápoje Jupík. Hlavní značky pak doplňují ovocné nápoje Jupí, Mr. Max, Frutti vody Arctic, Grodziska a v licenci prodávaný nápoj Pickwick.

Nejnovějším přírůstkem do skupiny Kofola je slovinská společnost Radenska, výrobce stejnojmenných minerálních vod.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3